Ülke aşırı özgürlükten bu halde farkindamisiniz?

Herkes ben özgürüm diyor istediği gibi at koşturuyor. O onun kocasına o onun karısına asılıyor yuvalar dağılıyor evlilikler bitiyor. Millet sokakta 1 kumaş parçasıyla dolaşıyor. Çocuk söz dinlemiyor. İstediğimi yaparım istediğim gibi davranırım sen bana karışamazsın. Çocuklar da gümbür gümbür geliyor. Öğretmenine ailesine çevresine saygısı olmayan laf söz dinlemeyen ben özgürüm diyen çocuklar geliyor gümbür gümbür. Ne büyüğünü ne küçüğünü tutamıyoruz artık. Ülke özgürlük diye diye yozlaştı bu hale geldi. Ne insanların birbirine güveni kaldı ne tahammülü kaldı ne saygısı sevgisi kaldı. Rezalil haldeyiz. Yerlerde sürünüyoruz yerlerde.
Ülke aşırı özgürlükten bu halde farkindamisiniz?
Cevapla