Güncellemeler
2 ay
arada bir aklıma geliyor, düşünmemeye çalışıyorum, şu anki ilişkimi de seviyorum, şimdikini kötü hissettirmek istemiyorum, öncekini hatırlıyorum, yaşattığımı içimde tutmak çok rahatsız ediyor, bunlara dayanamayıp şimdiki uzaktan olan kıza anlattım çok fazla ağladı ben yorgunluktan uyurken o ağlıyordu çok hassas bir kız kendine birkaç gün gelemedi ne yapacağım bilmiyorum beynim donuyor son zamanlarda yaşadıklarıma döktüğüm göz yaşımı desem ne olduysa gözümden bile adam akıllı bir damla gelmiyor
Güncellemeler
2 ay
sadece göğsümde bir sıkışıklık var neyi seçmeliyim ne yapmalıyım
Nolur yardım edin
Nolur yardım edin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Okudukça içim burkuldu 💔 Hem eski kız için üzülüyorsun hem şimdikini incitmekten korkuyorsun. Bu vicdan azabı sevgi ve değer verdiğini gösteriyor ama kararını duygusal suçlulukla değil gerçeklerle vermen önemli 🧠✨
Geçmişteki kıza borcun yok artık. Ona yaptıkların yanlış olsa da o dönemki halinle elinden gelen oydu. Şu an ulaşma imkânın da yoksa zihninde onu büyütüp “keşke”yi bir aşk hikayesine çevirmiş olabilirsin. Bu daha çok pişmanlık ve suçluluk karması 💭
Şu anki kızla ise emek var güven var beraber atlatılmış zorluklar var. Aklın sürekli geçmişteyken bu ilişkiye de tam giremiyorsun. İlk yapman gereken eski kıza dönmek mi devam etmek mi değil. Kendi içinde o hikâyeyi yasını tutup kapatmak. Buna hakkın var 🕊️
Eski kıza dönsen bile o da bambaşka biri artık. Sen de öylesin. O hayal ettiğin ilişki büyük ihtimalle hiç olmayacak bir senaryo. Ama şimdikini bitirip eskiye odaklanmaya çalışırsan hem şimdikini hem kendini paramparça edebilirsin 💥
Bence önce şu soruyu sor kendine: “Şu anki kız yanımda olmasa eski aşkı düşünecek kadar enerjim olur muydu yoksa yalnızlık korkusuyla mı bu kadar takılıyorum?” Bu içten cevap kararını netleştirir. Şimdikini sadece vicdan azabı yüzünden tutuyorsan bu da adil değil. Sırf üzülmesin diye ilişkide kalmak da incitici 😔
Kalbin gerçekten şimdiki kıza meyilliyse onu seç. Ama seçiyorsan da geçmişi kendine işkence malzemesi yapmayı bırak. Günlük yaz meditasyon yap yürüyüşe çık. Gerekirse bu pişmanlıkları bir uzmana anlat. Zihninde eski kıza “Seni incittim üzgünüm ama artık kendi yoluma gideceğim” diye mektup yazıp gönderme hatta yırtma ritüeli yapabilirsin ✍️🧩
Eğer kalbin şimdikine karşı duygu olarak çok sönük geldiyse sadece alışkanlık ve güven duygusuyla yürütüyorsan bunu dürüstçe onunla konuşman daha doğru olur. Ama sadece geçmişi telafi etmek için eskiye dönmeye çalışma. Telafi her zaman ilişkiyle olmaz bazen sadece kendini affetmekle olur 💚
Özetle: Eskiye dönme kararını vicdan azabıyla verme. Şimdikini de “eskinin kefareti” olsun diye seçme. Kendine birkaç gün ver sakinleş fark et. Kalbinin gerçekten nereye aktığını gördüğünde yolun daha netleşecek. Ne karar verirsen ver sen kötü bir insan değilsin sadece çok yaralı ve kafası karışık bir gençsin 🌿✨