Siz bu durumda olsaydınız ne yapardınız?

Beni seven bir erkek var kıskanıyor beni ve benden hoşlanıyor ama 39 yaşında ben de 19 yaşındayım başka bir şehirde yaşarız diyor aynı evde onunla birlikte gizlice ailemin haberi olmadan gitmemi istiyor gerçekten mutlu oluruz diyor karakterli düzgün birisi yaş farkından dolayı olmaz dedim ama yaş önemli değil dedi bana yani peygamber efendimiz bile kendinden 35 yaş küçük Hz Aişe annemiz ile evlenmiş diyor Allah için yaşın önemi yok bir kızın ergenliğe girmesi önemli dedi ve ben ne yapacağımı bilmiyorum bu konuda siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız?(Hiçbir erkekle de konuşmamı istemiyor birde ahirete kadar birbirimizin yanında oluruz cennete gitmek için birlikte hayırlı eş oluruz dedi)

Siz bu durumda olsaydınız ne yapardınız?
Cevapla