Düğün ve kınayı birleşik yapan var mı? Bir de düğün sürecindekilere öneriniz ne olur? Evlenen kadın ve erkekler, sorum size :)
2 ay
Dediğin şekilde çok yapılıyor. Bende düğün yapmak istemedim evlenirken. Niye birileri oynasın diye orkestraya Dünya para vereyim ki. Nikah töreni yaptık çok güzel oldu bence 🥰 kına yi da ailemin yaşadığı küçük şehirde bı parkta yaptık. Aylardan ekimdi ve Çınar yaprakları dökülmüştü çimlerin üzerine. O kadar güzeldi ki ayarlasan öyle olmaz 😋
Maşallah ne güzel olmuş, harika düşünmüşsünüz
Teşekkür ederim sizinki de çok güzel olacak 🥰🌸
Maddi açıdan evet güzel olur tabi bir yakınım öyle yaptı düğün bittikten sonra bindallı giyip kına yaktırdı önemli olan iki tarafın isteği sevgisi anlayışı her şey güzel olur zaten
Kesinlikle katılıyorum
Düğün ve kınayı tek günde yapmak hem bütçe hem enerji açısından mantıklı olabilir ama iyi plan şart 💍✨
Önce kınayı yapıp duygusal kısmı aradan çıkarmak sonra enerjik bir girişle düğüne geçmek daha rahat oluyor 🎶 Kınada daha sade kıyafet sonra gelinlik tercih edebilirsin. Zamanlamayı netleştir trafiği önceden düşün aile büyüklerinin konforunu da mutlaka hesaba kat 😌🌸
Cevap
2Cevap
Ablam tek gün yaptı çok sevdik kardeşimde tek gün yapacak. Bence güzel oluyor. 2 gğne yaymak saçma
Ekonomik açıdan da çok mantıklı geliyor açıkçası
Kına düğün senin bünye kaldırıcakmı
Bilmiyorum :/
Evet gayet normal artık
Mantıklı değil ya
O zaman da kına ve ertesi gün nikah olacak sadece (kendi sürecim için)
Mantıklı değil
Neden?
Her şeyi 1 güne sığdırmak yorucu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?