Karısı dışındakilere neden batıyor onu anlamıyorum. Her gün birine versem sokakta teşhircilik yapsam sorun yok özgürlük ama evli adamla ilişki yaşayınca herkese batıyor. E hani özgürlük sizin kocanızla olmadığım sürece size ne.
2 ay
Anormal olan her şey normalleştirilmeye çalışılırsa kişi veya kişiler bundan rahatsız olur ve tepki koyar.
Keza sokakta yapacağınız şeyler gibi.
Çünkü bu normal ve hak olarak gördüğünüz davranışlar sizi. Sonunuzu getiriyor.
Sonrada bunda sizinde parmağınızın olduğunu kabul etmeyip suçluyu dışarda aramayı hak sayıyorsunuz.
Ama merak etmeyin bu düşüncede olan her birey 3 kişilik ilişkide zorlanmıyor.
Evli biriyle olmak başrolde sen olduğun için gözler sana dönüyor 😕 Toplumda “yuvayı bozan kadın” etiketi hemen yapıştırılıyor, bu da haksız ve yükü tek tarafa yıkan bir bakış açısı 🤦♀️ Asıl sorumluluk evli kişide ama insanlar nedense kadını hedef alıyor. Moralini bozma, kimsenin seni linç etmeye hakkı yok 💔✨
Cevap
17Cevap
herkesin hayatı kendine. bir de bazı insanlar modern olur erkek ya da kadın fark etmez, eşlerinin özgürlüğüne saygı duyarlar benim gibi
Bence söylediğin yüzde yüz doğru, herkesle yatan biri evli ile yattı diye eleştirilmemeli, evli insanın yaptığı eleştirilmeli
umarım kocan da seni aldatır sana da batmaması lazım
Doğru söylüyorsun ama bence seçim yanlış ya sonuçta sen evlensen de kocan alırsa hoş olur muydu
Sanane mk
Sorun degil ki kimene ne yaparsa yapsin sonuçta eskort farki yok
Yani kevase olmayı kabul ettirmeye çalışmak da hayret verici. Keşke metresliğin okulu olsa da okusan
Erkekde onunla birlikte olan kadında suçlu görünüyor ama adamın karısıda görevlerini yerine getirmiyorsa kadın da suçlu değil mi?
Madalya mı takalım kaşarlara lo
hiçbir şey yapmamak ve dememkte bir seçenek
Çünkü siz gibi tipler her kadın için tehditsiniz
Yaptıkları doğru olmadığı için
Sonrada suclu ben oluyorum :)
Akıllı kadın bı başka
:) ne içtin kanka sen
Umurumda olmaz
İlginç bir durum
Hayat senin
Bende olsun? isterim
Sacmalik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?