samimi olduğum yakın arkadaşımla tartıştık ders çıkışı ben göz kalemi sürdüğüm sırada sözde şakasına kafama vurdu ben de sinirlenip küfrettim kendisine etraftakiler de duydu bence hak etti
2 ay
samimi olduğum yakın arkadaşımla tartıştık ders çıkışı ben göz kalemi sürdüğüm sırada sözde şakasına kafama vurdu ben de sinirlenip küfrettim kendisine etraftakiler de duydu bence hak etti
İyi yapmışsın. Eskilerin “aptal dostun olacağına akıllı düşmanın olsun daha iyidir” dediklerinden muhtemelen arkadaşın. Göz kalemi gözünü yaralasaydı…. Bunun şakası, izahı falan yok! direkt küfürü var! Az bile etmişsindir eminim
evet iste sakanin da bi sirasi var abi ya
Cevap
5Cevap
Vurmaması gerekirdi özellikle gözünle uğraşırken. Ama insanların duyması kötü olmuş
onu da vurmadan once dusunseydi
puahsjdkksxnld tesekkurlerr
Çok mu sert vurdu belki de sen de o canının acısıyla söylemişsindir
yokta sakanin da sirasi var hani makyaj yaptigim yerde ne gelip vuruyon
Peki tatlıya bağladınız mı bari
hayir yolda da sövdüm
E peki ne olacak böyle arayı bir şekilde tatlıya bağlaman lazım Yoksa küs mü kalacaksınız
3. arkadasimi bekliyom araya girip tatliya baglar artik
Yani bence de bir şekilde tatlıya bağlamak lazım o da hatalı Sen de bir anda canın yanmış o şekilde davranmışsın arayı bulun
Hımınagodum mu dedin 😁
daha beter
Çok sövme
Siz haklısınız hanımefendi
Allah bilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?