42 yaşındayım bu zamana kadar rahatsız olmadım ama şimdi hafif rahatsız olmaya başladım orta yaş krizim mi ne
2 ay
42 yaşındayım bu zamana kadar rahatsız olmadım ama şimdi hafif rahatsız olmaya başladım orta yaş krizim mi ne
Ondan önce neden rahatsız olmadın nasıl olsa beni bırakmaz benden vazgeçemez diye bir özgüvenin vardıda orta yaş bunalımına girince kendine olan öz güveninmi kırıldı senden artık vazgeçebileceğinimi düşünüyorsun senin düşüncen sorun aldatması değil ne yaparsa yapsın ama beni asla bırakmasın düşüncesindesin galiba
Evliliğinde böyle bir duruma 21 yıl boyunca katlanmış olmak duygusal olarak çok yıpratıcı olmuştur 💔 Zamanla rahatsızlığının artması çok doğal çünkü artık kendi değerini daha fazla fark ediyorsun 🌿 Orta yaş krizi değil kendine uyanış bu. Eşinle açıkça konuşmayı ve net sınır koymayı hak ediyorsun 💬✨
Cevap
18Cevap
Bundan daha doğal bir şey yok
Menapoz öncesi basit kadınsı bir
Sendrom bu
İyi hissetme
Hala güzel ve çekici olduğunu bilmek duymak isteği
Bunlar tetikliyor sizi
Bu konuda ev içind euyum varsa ev dışında bırak stres atsın bence doğru bir yöntem uyguluyorsun
seninde canın cekmiyor mu? ya da onunla arada sevişmiyor musunuz?
Elli kere yapmış neye rahatsız olmaya başladın ki
bir şey olmaz bulabilirsen milf sevici bul sende ver
Sen iyi dayanmışsın annem 8 yılı geçti boşandı aldatmayı kabul edemediği için
ne zamandır batmaya başladı. eşin biliyo mu senin bildiğini
Yanlışı en başta yapmışsın sanki sessiz kalarak
Soruyu beğendim uzun uzun konuşabilirmiyiz sakıncası yoksa senin için?
flörtözssen belki empati yapmışındır :)
Yanlışı en başta yapmışsınız
peki sende ayni seyi dusunuyormusun onu merak ettim sende kimse oldumu
asıl bu yaştan sonra umursamaman gerekmez mi :D
sende özgürsün keyfine bak
Arada sen de aldat
Biliyorsun yani
Neden göz yumuyorsun
Ee sürekli berden buluyor kızları?
Hata sizde
Boşanın geç değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?