24 yaşındayım. 1,5 senelik ilişkimizde ciddi şekilde ilerlemeye çalıştık. Ailesi hiçbir zaman adım atmadı. İsteme, söz, nişan, kına, düğün olmayacak. Hepsine göğüs gerdim. Sadece nikah olacak. Tüm bunlara rağmen nikâhta bana hiçbir şey takmayacaklarını söylediler. Ben hiçbir masraf yaptırmama rağmen eşim olacak kişiye kira ödetmeyeyim zorlanmayalım diye aile evlerinde üst katta oturmayı dahi kabul ettim. Her şeyi geçtim, istememin olmayışı içimde, onun burukluğu daima kalacak. Gelecekte çocuğum olduğunda ona anlatacak bir anım dahi olmayışına çok üzülüyorum. Düğün yaptırmadım zaten yapmazlardı, hak ettiğim hiçbir şeyin yapılmayışı... İstediğim sadece takıydı, hasır kolye bilezik istedim. Bu dönemde bu şartlarda bu tarz evlenecek kadın veya kız kimse yoktur
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer