Sadece nikahla, ailesi isteme söz düğün yapmayan biriyle evlenmek normal mi, ne yapmalıyım?

24 yaşındayım. 1,5 senelik ilişkimizde ciddi şekilde ilerlemeye çalıştık. Ailesi hiçbir zaman adım atmadı. İsteme, söz, nişan, kına, düğün olmayacak. Hepsine göğüs gerdim. Sadece nikah olacak. Tüm bunlara rağmen nikâhta bana hiçbir şey takmayacaklarını söylediler. Ben hiçbir masraf yaptırmama rağmen eşim olacak kişiye kira ödetmeyeyim zorlanmayalım diye aile evlerinde üst katta oturmayı dahi kabul ettim. Her şeyi geçtim, istememin olmayışı içimde, onun burukluğu daima kalacak. Gelecekte çocuğum olduğunda ona anlatacak bir anım dahi olmayışına çok üzülüyorum. Düğün yaptırmadım zaten yapmazlardı, hak ettiğim hiçbir şeyin yapılmayışı... İstediğim sadece takıydı, hasır kolye bilezik istedim. Bu dönemde bu şartlarda bu tarz evlenecek kadın veya kız kimse yoktur
Sadece nikahla, ailesi isteme söz düğün yapmayan biriyle evlenmek normal mi, ne yapmalıyım?
Cevapla