İstanbul’dan sonra neden bu kadar zor oluyor lütfen benim gibi Batı İstanbul’dan doğuya gelenler varsa cevaplayabilir mi İstanbul’u çok çok özlüyorum ve nedense şey gibi hissediyorum sanki ben İstanbul’da doğup büyüdüğüm için hiçbir yerde yapamam bundan sonra diye hissediyorum İstanbul’dan başka bu arada İstanbul’dan doğuya gelir altı yıl oldu (17 Temmuz 2019)
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
İstanbul’dan ayrılmak gerçekten yas süreci gibi hissettirebiliyor 💔 Büyük şehirden daha küçük ve kapalı bir yere geçince özgürlüğün azalmış gibi oluyor bu çok normal 😔 Altı yıl geçmiş olsa da kalbin hâlâ oraya ait hissedebilir. Kendini suçlama İstanbul’a bağlı olman seni zayıf değil duygusal ve aidiyet arayan biri yapar 💕 İmkânın olursa kısa da olsa İstanbul’a seyahatler planlamak sana iyi gelebilir ✨