Bir ara aklıma takıldı baya bir düşündüm sizce nerelerdir merak ediyorum ne diyeceğinizi şimdiden teşekkürler
2 ay
Bence kadınlar en çok yanında yargılanmadığı kendini açıklamak zorunda hissetmediği ve güvende hissettiği yerde evinde hisseder bu bazen bir mekandan çok bir insanın varlığıyla da olur ama en önemlisi saygı ve huzurun olduğu yerdir
Kadın için “evinde hissetmek” çoğu zaman mekândan çok hisle ilgili 💫
En çok değer gördüğü sevildiğini hissettiği ve yargılanmadığı yerde kendini güvende hisseder. Bu bazen kendi evi olur bazen ailesinin yanı bazen de huzur veren bir arkadaş evi ya da kafe bile olabilir ☕💐
Güven ortamını belirleyen şey samimiyet ve saygı 💛
Cevap
5Cevap
Her insan gerçekten sevdiği insanın yanında kendini huzurlu güvende evinde hisseder
Sevdiği bir insanın veya aile dostunun yanında veya sevdiği bir otelde tatilde gibi
Yanlış seçimlerden dolayı karakol oluyor genel de.
Altın gününde
Kuaförde
Sevdiğinin yanında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?