Yea hadi bak KızlarSoruyor’um... Bu platform nasıl bir yer? Burada bulunmak için nasıl bir uygun durumda olmak gerekiyor?

Ee... her şey de bir yere kadar... Bundan bir ANONİM bir Tiyatro senaryosu yazılır.

Bu türden kişiler ile hep karşılaşıyorum aynı kişiler, aynı tayfalar, aynı kafadalar, aynı zihniyetteler, aynı inançtalar.

Kişi 1: Senin ne işin var burada? Burası sana uygun bir yer mi?

Kişi 2: Sen de burada olduğuna göre sana uygun olan bir yer! Bana neden uygun değil?

Kişi 1: Buranın nasıl bir yer olduğunu bilmiyor musun?

Kişi 2: Biliyorum da bir de senden dinleyip öğreneyim, buranın nasıl bir yer olduğunu!

Kişi 1: Burası Ahlaklı, inançlı ve evli insanların takılmasına müsait bir yer değil!

Kişi 2: Bekarların takılması için neden uygun?

Kişi 1: Sadece sizin için söylemiyorum! ahlak sahibi olan, dini inancı olan hiç kimse için uygun bir yer değil.

Kişi 2: Madem böyle düşünüyorsun, ilk başta senin burada olmaman gerekmiyor mu?

Kişi 1: Ben burada kime ne yazarsam yazayım yalnızca beni ilgilendirir, Ben bekarım sonuçta.

Kişi 2: Nasıl anlamadım. Siz bekar olunca size herkese her şeyi yazmak, yaşamak serbest ve mübah mı sayılıyor?

Kişi 1: Hayır değil ama toplum en azından bekar adam sonuçta diye bir uygun saydığı, görmezlikten geldiği durum var.

Kişi 2: Siz de dahil yaşınız 40 yazıyor herkes bu durum için mi evlenmiyor? Bekar olunca her şey yapmak serbest ve mübah

Kişi 1: Ben serbest ya da mübah demedim. Bekar olmak ile evli olmak bir değil. Ben bekarım birileri ile uygunsuz şeyler yazmak yazışmak konusunda rahat olduğumu anlatmaya çalışıyorum. Herkesin burada olmasına uygun ve hoş bir yer olmadığını anlatmaya çalışıyorum.

Kişi 2: Ne yönden hoş değil?

Kişi 1: Neden hoş olmadığını belli değil mi? Herkesin ulu orta yazdığı paylaşılanları siz görmüyor musunuz?

Kişi 2: Sizin burada bulunuş amacınız nedir? buradaki birçok kişi ahlaklı bulmadığınıza ve görmediğiniz Yazışmalar üzerinden tanıştığınız birileri ile tanışıp bir evlenmek de amacınızın da olmadığını göre siz ne için burada bulunuyorsunuz? burada bulunmak birilerine Ahlak dersleri verip sevap kazanmak için mi buradasınız?

Kişi 1: Ben size burada sevap kazanmak için bulunuyorum dedim. Ben de herkes gibi eğlenmek, kafa dağıtmak için buradayım

Kişi 2: Biraz önce burası ahlaklı, inançlı ve evli insanlara uygun bir yer değil diye yazıyorsunuz. Sonra da ben de burada herkes gibi eğlenmek kafa dağıtmak amaçlı bulunduğunuzu belirtiyorsunuz. Siz hangi konularda eğlenmek ve kafa dağıtmaktan bahsediyorsunuz?

Kişi 1: Bakın ben size dostça, insanca bir uyarı ve yardımda bulunmaya çalışıyorum. Yardımımı, uyarımı kabul eder ya da etmezsiniz, orası size kalmış bir durum

Kişi 1: Ha yok benim amacım burada “karı kız tavlamak, ayarlamak” diyorsanız o zaman profilinize evli ibaresini siz de kaldırın

Kişi 2: Sebep bunu niçin tavsiye ediyorsun?

Kişi 1: Evlilik gibi kutsal bir müessese buralarda yazılarak kirlenmesin diye

Kişi 2: Ben sizin için şunu anlamakta zorlanıyorum

Sizin doğru, yanlış, makul, gerekçeli, affedilebilir vs. konularındaki düşünce, inanç ve saygı yönündeki bakış açınızı ben anlayamadım.

Burada kimsenin "yaşı, cinsiyeti, medeni hali... hiç kimse gerçek kimlik ve bilgileri ile bulunmadığı bir platformda siz nasıl, hangi bilgiye dayalı bu kadar insan hakkında böyle itham ve iftiralarda bulunabiliyorsunuz?

Saygıdan bahsediyorsunuz, saygısızlığın en alası sizde.
Ahlaktan bahsediyorsunuz, alası yine sizde.

Evli insanların burada bulunmasını günah işleme konumuna taşıyıp kendiniz ben bekarım zina yapmak bana serbest. Tüm bu yazdıkların konusunda önce kendini kurtarmayı düşün? Bir şeyleri düzeltmek istiyorsanız.. siteler var ordan başlayın.

Kişi 1: Siz benim ne demek istediğimi anlamadınız.

Yea hadi bak KızlarSoruyor’um... Bu platform nasıl bir yer? Burada bulunmak için nasıl bir uygun durumda olmak gerekiyor?
Cevapla