Bosandiginiz esinizin ailesiyle (gorumce, kayinvalide vs.) gorusmeye devam eder miydiniz?

Ben eşimle bir buçuk senedir ayrıyız. Dava çekişmeli sürdüğü için henüz resmî olarak boşanamadık daha. Bir oğlumuz var. Bazen beni arıyor direkt çocuğa veriyorum onunla konuşuyor ben hiç muhatap olmuyorum bile. Bazen de babaannesi arar o da konuşur oğlumla. Ben de konuşuyorum. Öncesinde görümcem de arıyordu konuşuyorduk. Ama aylardır ne o arıyor ne de ben. Siz bu aşamada ve boşandıktan sonra onun ailesiyle görüşmeye devam eder miydiniz?

Bosandiginiz esinizin ailesiyle (gorumce, kayinvalide vs.) gorusmeye devam eder miydiniz?
Cevapla