Nişanlım üsteğmen evlenince bir süre arabayı yükseltip evi alana kadar lojman da kalalım dedi kabul ediyim mi sizce?

Nişanlım üsteğmen evlenince bir süre arabayı yükseltip evi alana kadar lojman da kalalım dedi kabul ediyim mi sizce?
Cevapla