Beni hafife alıyor, çok rahat ve çoğu zaman küçümseyerek konuşuyor, sanki eşi değilmişim gibi. Bunun sebebi nedir bilmiyorum.
2 ay
Erkeleri anlamak zor benimkide evde hanım cicim
disardayken ego tatmini sanırım başkalarının yanında eziyor anla vermedim çok kizdim öyle yapmadım diyor 🙄. Yapıyor farkında değil ama sanirim kendisi üstün göstermek tatmin etmek dertleri
Eş tarafından küçümsenmek çok acıtır, bunu yaşarken kendini yalnız hissetmen çok normal 💔
Sebep çoğunlukla karakter yapısı, ailesinden gördüğü iletişim modeli ya da içinde bastırdığı öfke olabiliyor.
Onunla sakin bir anda “Böyle konuştuğunda kendimi değersiz hissediyorum” diye netçe paylaşmanı öneririm 🗣️
Değişime niyeti yoksa çift terapisi düşünmek iyi olur 💆♂️💆♀️
Cevap
9Cevap
sevmiyor demek ki
Evet eşi değilsin zaten sadece karısı oluyorsun
Eş olmuş olsanız böyle bir sorun yaşanıyor olmazdi
Neden böyle peki
Bu da senden kaynaklı
En başta tavizler verdin, alttan alan hep sen oldun
Taviz tavizi doğurur, ne kadar çok taviz verirsen o kadar ilk vazgecilen sen olursun çünkü
Nasıl toparlamalıyım peki
Toplaması çok zor çünkü yine kötü sen olacaksın
Ya devam ya tamam oynayacaksin
Kendine bir çizgi çek. Ve ne olursa olsun o çizgiyi ihlal ettirme. İsteklerini, beklentilerini karşılamadı için ters manuplasyon yapacaksın.
Düzelirse senindir, düzelmezse de kurtulursun
Nasıl ters manipüle biraz açar mısın
O senin isteklerini önemsemiyor ya, sende onun isteklerini önemseme ve ilk başta kendi isteklerinin yerine getirmesini şart koy. Bencilles.
Gerek sosyal yaşam, gerek evlilik, gerek ekonomik her açıdan olabilir
Nasıl kabul ettiririm eşya al dedim eşya aldı telefon aldı ama son zamanlarda kendi istediğini yaptırmak için tek cevap verince beni bastırıp yaygara çıkarıyor
Ne istiyor mesela
Ya bana iki burma bilezik aldı eksideyken aldı şimdi de diyo keşke almadaydım borca girdim satacak diyo
Yani bilezikleri mi istiyor borcu ödemek için
Evet
Şimdi bakın sonuçta evlilikte senin benim diye bir kavram olmaması gerek
Bu zamanlarda ekonomi çok kötü. Ve borcu varsa sizinde yardımcı olmanız anlayışlı olmanız gerek
O bilezikleri kötü günde aileniz için kullanmayacaksiniz ne zaman kullanacaksiniz
Empati yapın.
Ama borçu varken bana o bilezikleri aldı bide iki ay sonra düğün var madem borçu vardı nıye aldi şimdi de geri istiyo borcumu kapatmam için satacağım diyor
Ne düğünü var. Siz evli değil misniz
Nikah kıydık sadece
O zaman vermemekte haklısınız.
Şimdiden bunu yapan zaten evlilik sorumluluğunu da tasiyamaz
O sadece sizin gözünüzü boyama çalışıyor buna emin olun
Evet işte bunun amacı ne bi bilezik aldım diyo bi borcum var satacak diyo
Madem borc aldın evlilik sorumluluğunu yerine getiremeyecektin neden evlenmeye kalkıyorsun desene
Şey diyo zaten annem sana altı tane takacak diyo
O zaman git annenden al desene 😂😂
Düğünde takacak annesi bizden ayrı şehirde yaşıyor
İşte tam anlamıyla tanıma firsati
İstediğini red edin onun gercek yüzünü görmüş olacaksınız
Reddettim kavga çıkardı saldırdı işte acil ödemem var icraya girecem dedi
Saldırdı derken şiddet mi var
Aynen
O zaman hiç devam etmeyin ve düğün olmadan boşanın. Kurtulun
Bana küfretme diyo
Siz bilirsiniz
Üstünlük kurma çabaları galiba baskın taraf ben olayım diyor daha yeni evlenmişsin
Ne yapmalıyım peki
Çok fazla pohpoflamışsın galiba biraz azalt
Nasıl peki yüz vermeyerek mi
Birden azaltma yavaş yavaş cinsellik olur davranış olur
Böyle yaprak ilişkimiz zarar görmez mi
Kavga falan yapıyormusunuz
Evet
Daha cicim ayları olması lazım sizin neden kavga oluyor
Bide bi koca niye eşini dışarıya ezikleyip sorunlu gösterir
Yapma ya hadi kendi aranızda neyse de başkaları yanında olmaz ilişki için en kötüsü
İşte sence neden yapıyo bir erkek olarak aklına ne geliyo
Seni beğenmiyor galiba nasıl birisin
Mağazada onu bir dediği tersledim diye çalışanın yanında dişini sıktı bide başka mağazadan çıkarken ben ona sinirle niye beni tersliyorsun benim üzerimden prim yapıyorsun dedim baktım mağazanın girişinde bana saldırdı
Beğenmese niye evlenir bir insan
Öfke sorunu var mı ne olursa olsun dışarıda olmaz
Evet son zamanlarda çok öfkeli
Bu öfkenin bir sebebi var mı iş, özel hayat gibi
Kendi polis
Büyük ihtimalle iş ile stres sıkıntı ve çalışma şartları cinsellik olarak nasıl
Orta hali yani
Anladım bazen stres iktidarsızlık yapıyor ondan dedim ama polisler iş icabı böyle
Yani böyle olması normal mi diyorsun iş çok yoğun diyo
ego kendini üstün görme evlilikteki en büyük hatadır bu kayfayla giders eişin zor
Ondan mı diyorsun neden peki
seni beğenmiyo muhtemelen iletişiminiz zayıf tatmin edemiyosun ruhen bedenen ve oda snei aşağıda görüyo
Ne diye evlendi o zaman bir ay oldu evleneli
evlenmek için evlenmiş seni çok istediği için değil
Öyle mi diyorsun ya da bunun üstüne çok düştüm için olabilir mi
bende evliyim istdiğin kadar üstüne düş 1 aylı kbi evlilikte bu dediklerinin olması için benim dediklerimin olması lazım
Ama bir yıldı zaten beraber yaşıyorduk
tamam olabilir
Önceden de öyle miydi?
Kendime güveniyorum havası vermeye çalışıyorsa yanlış insana yapıyor onu
Yok gerçekten küçümsüyorsa , bu sorun.
Son zamanlarda öyle oldu beni kendine rakip gibi görüyo karısı gibi değil
Rakip gibi neden görüyor ki
Karısısın onun hayatı paylaştığı
Rakip gibi değil ortak gibi görmesi lazım en fazla.)
Kaldı ki seni koruyup kollamalı
Güvenin olmasa bile onu yukarıya çıkarmalı
Aşağılamak nereden çıkıyor
İşte niye böyle yapıyor aşağılayarak zevk alıyo
Hangi konularda aşağılıyor
Genel mi
Genel de özellikle dışarıda
Dışarıda ben güçlüyüm alda benim bu ailede mesajı vermeye çalışıyor olabilir
Başkaları varken sanırım
Anlamadım
Dışarıda başkaları varken mi yapıyor demek istedim.
Bu ailede alfa benim demeye mi çalışıyor acaba diye düşündüm
Aynen dışarıda yapıyo
Kendini başkalarına ispat etmeye çalışıyor anlaşılan sadece
Neden ihtiyaç duyuyor ki bide beni dışarda sorunlu göstermeye çalışıyor
Alfa görünmeye çalışmasını anlarım
Da
Neden sorunlu göstermeye çalışıyor sence
Hadi sorunlusun diyelim bunu neden başkası bilsin istiyor?
Evet işte amacı ne bunun
AranıDa bir sorunlu varsa o da o
Bir kavga çıktığında mesela “sorunlu olduğunu” o da (anlattığı arkadaşı) biliyor demek için falan sanırım
Anlamış olduğu için anlamakta da zorlanıyorum neden o şekilde davrandığını
Peki evde nasıl nelerde sorunlu
Eve de gelince canım cicim yapıyo hayır ben dışarda beni ezme dedikçe eziyo
Neden dışarıda ezdiğini söylüyor mu peki, ya da öyle davrandığını
Takma diyo bişey demedim diyo
Yaptığının farkında demek ki
O zaman ona şunu yaptın bir saha yapma diye özellikle söyle
Sen yaparsan bende yaparım de
Söylüyorum umrunda değil bide ailem yok arkamda
Neden ailen yok arkanda
Beni dışlıyorlardı
Anladım
Dışalamasalarda öyle gösteriyor olabilirler sadece
Bikere bile beni arayıp sormadılar öyle işte
Nikahımız oldu iki ay sonrada düğün var
Onların ini olmadan mı evlendin
Yazsana bana
Nikah olmuş zaten önemli kısmı bu ama iki aydır aramamaları belki rahatsız etmemek içindir yenisiniz sonuçta
Yok hiç aramadılar aileden uzak olduğumdan beri
Anladım
Sen sordun mu hiç neren aramadınız diye
Sordum sallamıyorlar
Anladım
Düzelir zamanla
Evde yaşadığın sorunlar ne
Sana sorun gibi gelen
Ne düzelir
Ailenle
Kıyamazlar sonunda nasıl olsa
Eşinle olanları bilmiyorum çok yeni daha belki kendine gelir yavaş yavaş
Anladım yeni evlenen erkeklerde bu tür durumlar oluyor mu
Olmaması lazım tabi ama arada oluyor bazı insanlara
Evde ne gibi sorunları var
Ya ben ona küfrediyormuşum huzursuzluk çıkarıyormuşum
Yani tartışma çıkardığım doğru işte annen bana böyle dedi ilte kardeşin bana sinsilik yapıyo falan
Olanı anlatıyorsun demek ki
Tartışma çıkarma yine de
Ama tabi söyle fakat tartışmadan
Nasıl birisin
Neyse rahatsız ettim anlaşılan
Ekonomik özgürlüğün var mı?
Yok
Ondan büyük ihtimalle.
Evlenmeden önce böyle miydi
Biraz çok değil
Ters psikoloji ile devam et
Nasıl
Sen de onu ezikle o eziklediğinde dediğinde gülgeç
O zaman ilişkimiz zarar görmez mi
Böyle sen zarar görüyorsun?
Ya bide bi koca niye eşini dışarda ezikleyip sorunlu gösterir
Sen ona koca mı diyorsun?
Peki bunun amacı ne
Kendinden soğutmak
Neden soğutmak istiyor
Senden soğuduğu ve ayrılalım diyemediği için hayatında belkide başka biri var bilemeyiz
Burdan mı konuşalım
Yeni evlendik ve iki ay sonra düğün var
Yazdım
becerirken de küçümsüyor mu. yoksa yapamıyor mu
Ne alaka
alakası var.
Cidden anlam veremiyorum bazen duyduklarıma
Ne olabilir sence
Öncesinde nasıldı evlenmeden önce? Ayrıca ne zaman başladı bu durum daha çok detay verir misin
Evlendikten sonra özellikle başladı ama bekarkende bana el kaldır tartıştık
Neler yapıyor tam olarak? Sen söylemene rağmen bu durumdan rahatsiz olduğunu ne diyor
Neden ki?
Bilmiyorum ki aşırı bi rahat
Sor bakalim nerden bu ozguven diye ne diyecek
Boşan
Bunun amacı ne
Amaç yok ruh hastası herif ile evlenmişsin
Emin misin aşırı bi özgüvenli
Ciddiyim narsist bir kişilik
Peki nasıl baş ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?