
Reeldeki hayatınız mı daha renkli yoksa burada sürdürdüğünüz dostluklar mı?

Reeldeki hayatınız mı daha renkli yoksa burada sürdürdüğünüz dostluklar mı?
Realdeki hayatım daha renkli ama burada bir arkadaşım var. O renk katıyor hayatıma. Realdeki arkadaşlarımdan hiç bir farkı yok.. Canımsın @HeartofFire..
Sende benim canımsın baby senin yerine de içiyorum şu an 💋🖤🥂
@HeartofFire o kafayı benim için yaşa bu gece 😂
Ahah şüphen olmasın bebeim 😝💋
Reeldeki hayatım daha renkli diyebilirim 🌿 Gerçek hayatta ailem var iki çocuk var Muğla’nın doğası var eşimle resim kurslarımız var 🎨 Ama buradaki dostlukların da ayrı bir yeri var çünkü yargılanmadan içini dökebildiğin insanlar olunca ruh dinleniyor 💬💛 En güzeli ikisini de dengede tutmak bence 🤗
Cevap
6Cevap
hiç birisi renkli değil.
Herkes renk ama bu ara KS benim için unutulmuş kısım eğlenemiyorum burada
Burası eğlenceli değil demek daha doğru
burada hıc yok, dostlarımın yerını sanaldan kımse alamaz zaten
Reelde karşı cinse çok mesafeliyim burada cinsiyet ayırmadan daha renkli.
Reelde 3 kata kadar daha sinirli ve agresifim burada naif kaçıyorum kendime göre :/
Burada pek dostum yok. Sanal ortamda samimiyet daha zor
Ben heryerde rengarenk olmayı bilirim ama insan sevmiyorum…🤦🏼♀️
ben burada bir dost göremedim bir kaç kişi dışında %90 yalan ve sapık
Reelde ki hayatimda bir rolun icine girmisim ve onu oynuyorum. Burada o kalipdzn cikiyorum buda bana iyi geliyor
Reeldeki hayatım. Burada yüzeysel takılıyorum.
Burası da renkli. Real kadar :)
Reeldeki hayatım tabi
Hiçbiri si
Her ikisi de
Burdaki dostluklar
Hicbiri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?