Eşimin beni aldattığını düşünüyorum, uzaklaştım ve artık kendime odaklanmakla doğru mu yapıyorum?

Kendime hep özeniyorum, artık sürekli telefonuma bakıyorsun, sürekli seni aldattığımı düşünüyorsun, sıkıldım falan dedi, ben de kapı orada dedim. Artık telefonuna bakmıyorum, işten gelince eski tepkimi vermiyorum, o salonda telefonla oynarken ben diğer odada kitap okuyorum. Bu durum beni de yordu, artık ne yaparsa yapsın dedim, her şeye bir laf, bir inkar, delil arama peşine girmeyeceğim dedim. Doğru mu yaptım? Dün de bana dedi ki sen eskisi gibi bakmıyorsun, eskiden kapıdan girince sarılıyordun şimdi kitap okuyorsun, sadece hoş geldin diyorsun dedi. Cevapsız kaldım, sonra sadece gözlemliyorum, bir şeylerin farkındayım dedi, daha bana suç atmanın peşinde, karaktersiz. Bir şeyleri anlasın, sanalda olan biri için evliliğin bu noktaya geldiğini fark etsin.

Eşimin beni aldattığını düşünüyorum, uzaklaştım ve artık kendime odaklanmakla doğru mu yapıyorum?
Cevapla