Aldatılan, saygı görmeyen bir eş olarak bu evliliğin bitmesine üzülmeli miyim, kendimi suçlu hissetmeli miyim?

biz 2,5 sene önce severek evlendik. evliliğimizin 1. ayında beni sanaldan bir kızla görüşerek aldattı. yakalandığında da kız peşimi bırakmıyor dedi. Hamileliğimde kavga ettiğimizde beni 1-2 kez itti ve hakaretler, küfürler etti. ben de ettim tabii ki. Biraz aramız düzeldi. Tek erkek - tek kızla da oldu. Ama sürekli telefonunda bir şeyler yakalıyordum ya kızları izliyordu ya uygulamalar yüklüyordu, sorduğumda da bilmiyorum diyerek kendini savunuyordu. Ama son zamanlarda artık hiç anlaşamamaya başladık ve sürekli kavga etmeye başladık. Ortak bir karar ile boşanmaya karar verdik. Kendimi suçlu hissetmeli miyim?
Aldatılan, saygı görmeyen bir eş olarak bu evliliğin bitmesine üzülmeli miyim, kendimi suçlu hissetmeli miyim?
Cevapla