30 yasindan sonra evlilik nasil nasip olur, kimseyle olmuyorsa ne yapmaliyim?

Yaşım 30, mutlu edecek beni karşıma kimse çıkmadı, anca üzen çıktı, bu saatten sonra da çıkmaz bence. Çirkin de değilim, tam tersi beğeniyorlar herkes beni. Ela gözlüyüm, beyaz tenli kumralım ama tesettürlüyüm. Boyum 1.69, her iş elimden gelir, çok güzel yemekler de vs. yaparım ama bir türlü evlilik nasip olmadı.

30 yasindan sonra evlilik nasil nasip olur, kimseyle olmuyorsa ne yapmaliyim?
Cevapla