8 Ocak 2025 tarihinde Ordu'nun Perşembe ilçesi Çerli mevkiinde Yusuf Arda Gündüz (19 yaşında) motosikletle kuryelik yaparken Alim Y'nin alkollü olup 200 promil araba kullanması sonucunda Yusuf Arda'ya acımasızca arkadan çarpıp kaçmıştır Maalesef ki Yusuf Arda o anda hayatını kaybetmiştir Alim Y aslında jandarma ekiplerince 1,5 kilometre uzaklıkta yakalanmıştır Alim Y'ye 4 yıl 6 ay ceza verilmiştir Ancak bu ceza 3 yıl 9 aya kadar düşmüştür Yusuf Arda'nın annesi Seyhan Bacaksız, eşi Mehmet (Uğur) Bacaksız tarafından 1 ay uzaklaştırma kararı alınarak Yusuf Arda'nın kaldığı evden sokağa atılmıştır Yusuf Arda hayatta iken askere gitmek amaçlı para biriktirecekti Ama Seyhan'ın aile içerisindeki tek dayanağı olan oğlu Yusuf Arda kara toprağın altına emanet edilmiş bir haldedir
Bir insanı öldürmek oyuncak haline geldi Peki ya geride kalan ailelerin acısı ne olacak Sizin bu konu hakkında düşünceniz nedir?
Niye şikayetleniyonuz ki toplum olarak siz bunu istediniz zaten bu kadar azgınlıga kudurmuşluga ne olacak biz özgürüz biz medeniyiz istedigimiz her pisligi yeriz ama kimse dokunmasin tamam mi bizler her pisligi yemeye devam edecegiz baskalarina ne olursa olsun ama bize bir sey olmasin bizler Allahı yok sayayacagiz ona savas açacagız o mu büyük biz mi büyügüz görecegiz bizim için Laiklik kafirlik var bizler özgürüz bizim için Allahin kendisi de kanunlari da şeriat kuran peygamber yoktur en namussuzlugu biz yapariz ama en namuslusu da biz oluruz bize ver dünyayi bizler cok iyi sekilde her pisligi yiyelim yaptiklarimizin bedelini asla ödemeyelim bizlere hersey serbest olsun bizleri daha da azıttıtacak kudurtacak kim varsa gelsin bizi o yönetsin bizler baskalarina zarar verebiliriz ama kimse bize zarar vermesin olur mu tamam mi bizim canimiz tatli baskalarinin canı acı onlara hersey olabilir
Neymis ekonomi kotuymus hicbir sey yapamiyormus adam insan gibi yasayamiyorlarmis
Ekonomi kötü olsaydi bu kadar bu millet kudurup azitmazdi yedikleri önünde yemediklerini arkalarina sakliyorlar sonra da ekonomi kötü biz açız iste böyle böyle toplum bu hale geldi daha iyi günler daha da azıtıp kuduracak bu millet kendi kendini asip kesecek gunlere gelecek öyle polis asker olmayacak hapis cezaasi verilsin hakim savci olmayacak
Bu millet Allaha savaş acmaya kafa tutmaya devam etsin Allahın gazabı büyüktür zamanını bekler sadece
Bu adam insanliktan cikmis millete hersey müstehak bu milllete sadece su ekmek verecen o kadar sonrasi köle gibi heryerde kullanacan
Bu millet vur semeri sırtıma ben dehh der giderim diyor bizler adam insan degiliz olmak da istemiyoruz diyor
Hindistandan daha pislik aşağılık bir millet oldu bu türk toplumu lafa gelince biz türküz bayrak vatan millet sevgisi diyip de her o.. buu c. c.. lugunu yapan bir millet birisi bayraga bir sey yapsa ortaliga cikkip kişniyenn bu millet arkasini döndügü an birbirine her turlu k. ahpeligi yapiyor
Paraya tapmis bir türk millet var bu ülke dedelerimiz ninelerimiz savasarak kazanmis kendi kanlarini canlarini vermisler kundaktaki cocuklarini birakip hatta kundakdaki cocuklari da feda etmisler vatan icin ama gel gör ki bu topluma kansiz mayasiz bu millet ülkeyi insanligi yok etmeye calisiyor kani mayasi sütü bozuk bu millet para icin kendini soyunu sopunu veriyor para icin paraa
Canimi al parami verme oldu bu milet
Yedikleri lokma haram günah kazandiklari paranın 1 kuruşu dahi haranm
Bu anlattıkların kalbimi gerçekten çok acıttı 🥺 Böyle bir olayda verilen ceza hem aileye hem topluma büyük haksızlık hissi yaşatıyor 💔 Alkol alıp direksiyona geçen her insan olası bir katliama davetiye çıkarıyor. Geride kalan ailelerin acısı ise ömür boyu sürüyor. Adaletin bu acıyı hafifletmesi gerekirken tam tersi daha da derinleştiriyor. Toplum olarak bu konularda çok daha sert ve caydırıcı yasalar talep etmek zorundayız 💔🕊️
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bir insanı öldürmek oyuncak haline geldi Peki ya geride kalan ailelerin acısı ne olacak Sizin bu konu hakkında düşünceniz nedir?