Hayat dağıttığını toplayacak kadar uzun değil, eşya bir hayatın içerisinde çok fazla olması gereken bir araç, toplamak zorunda kalıyorum diye eşyayı da azaltmaya gerek yok çünkü hayatı da azaltmak demek. Kedili bir evde yaşıyorsun diyelim, bırak aylarca kıl götürsün halıyı, o odayı temizleyeceğine bomboş düşün daha iyi, bomboş bir saat ayakta dur, odayı temizleme, daha faydalı bir zaman yönetimi olur. Ya da kahve yaptıktan sonra makinenin temizlenmesi gerektiğini düşünen insanlar, siz o kahve makinesinden daha çok robotsunuz, insan değilsiniz. Çünkü insan denilen şey o kahve makinesinde sürekli batacağını bildiği için "Niye tekrar temizleyeyim ki?" der ve zaten sadece kahve yapıldığı için kirlenmesinde bir sorun olmadığını düşünür. Aynı şekilde bu olay yatağını sürekli toplayan insanla da kapışır, çok rahatsız etmediği sürece düzenlemezsin ya, her gün toplamak ne, uyurken aldığın bütün enerjiyi yatağa geri veriyorsun e ne anlamı kaldı aq bakın bomboş oturmak zamanı kötü kullanmak değil, bakın inanın ki değil, hayatınızda bir kere saatlerce 2 gün boyunca hiçbir şey yapmadan ve dışarı çıkmadan evinizde vakit geçirin, o zaman insanca yaşamak nasıl bir şeymiş anlayacaksınız
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer