Bu konuda haksız mıyım ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?

Diğer ülkeleri bilmem, ama bizim ülkemizde halk dilediği gibi yaşayıp her türlü haltı yiyip günahı işleyip resmen Allah yokmuş gibi yaşayıp sonrasında kendilerini yöneten devlet yöneticilerinin ise 4×4'lük, hakka hukuka son damlasına kadar önem veren insanlar olmasını ister. Adam gusül abdesti almayı bile bilmeyip o bar senin bu gece kulübü benim gezip tozar, ama devlet yöneticilerinden biri hakkında ufacık bir şey olsa anında ortalığı ayağa kaldırıp din iman edebiyatı yapar.

Hiçbir devlet yöneticisini eleştirmiyorum, hatta son dakika bir düşünce değişikliği yaşamazsam oyumu AK Parti'ye atmayı düşünüyorum, ama bir söz var:

" Nasıl yaşarsanız öyle yönetilirsiniz... "
Bu konuda haksız mıyım ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?
Cevapla