Avrupa daki insanlar daha mı beyfendi daha mı saygılılar?

Hani bizim Türkiye'de çok toksik insan olur çok toksik internet grupları olur. Bunlar birini hedef belirler ve dışlar dalga geçer. İş yerinde de bu çok olur akran zorbalıkları çok olur.

Peki sizce Avrupa'da insanlar medeni midir orada böyle şeyler olur mu yoksa hepsi beyefendi saygılı kültürlü dalga geçmeyen insanlar mıdır.
Avrupa daki insanlar daha mı beyfendi daha mı saygılılar?
Cevapla