Evlendiğinizde kayınvalideniz ile birlikte oturur muydunuz?
2 ay
Aynı ev zor. Sürekli birlikte yaşamak ilişkiyi de evliliği de yıpratır.
Yakın olmak başka, aynı ev başka. Çoğu kişi ayrı düzeni daha sağlıklı bulur.
Ben senin yaşındayken asla birlikte yaşamam derdim ama hayat bana “net konuşma”yı öğretti 😄 Yine de ilk tercihim her zaman ayrı ev 💯 Hem senin evliliğin hem onlar için daha sağlıklı alanlar olur.
Aynı apartman olabilir ama aynı ev çok yıpratıcı olabiliyor 💔 Kendine ait bir düzen kurman çok önemli 🏡💕
Cevap
7Cevap
Belki evliliğimize karışmayacak ise olabilir
Eğer sağlık vb sebeplerse ok kadını atacak değiliz ama tercihim eşimle rahat olabildiğim bir ev olur
Olmaz olmamalı ayrı olmaz ise evlenmenin ne anlamı var yakın oturulmaz aynı evde oturulmaz kim yakın oturdu ise aynı evde oturdu ise evliliği bitiyor
Hayir. Eşimle rahat olmak isterim. Hele ilk zamanlar.
Evlilik? Bi' de kayınvaliyde yaşamak?
Hahahahahahah.
Öyle ki kayınvalide yazamamışım bile.:d
Birlikte yaşayıp huzurlu olan hic gormedim
Kesinlikle hayır, asla.
Bakmıyorum
Hayir
Yokk
Yokk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?