Olay şu, bir Tanrıya inanmak veya inanmamak.
Eğer inanırsan cennet veya cehenneme gidersin: cennete gitme ihtimalin var.
Eğer inanmazsan o cennet ve cehennemin yaratıcısına cehenneme gidersin.
İnanmama durumu her türlü cehennem.
İnanma durumunda 2 ihtimal var?
Yani inanmayan, eğer inanmadığı şeyin varlığı söz konusuysa muhtemelen? cehennemde. Ama söz konusu değilse zaten sıkıntı yok.
İnananın inandığı Tanrının varlığı söz konusuysa ve cennete gitmek için çabalamışsa cennete gidebilir. Cehenneme de gidebilir. İnandığı Tanrı yoksa da dünya hayatı sadece yanlış bir inançla geçmiş olur.
Yani inanmayan birini dine inandırmak, inanan birini sorgulatmaktan daha önemli? Çünkü inananın kaybedeceği bir şey yok ama inanmayanın kaybetme ihtimali olan şeyler var..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer