Ben bir kez ortam yaratıp tanışmalarına vesile olurum gerisine de karışmam..
Çok eski sevgilim benden ona kız ayarlamamı istiyor :) Yardımcı olur musunuz lütfen?
Ben bir kez ortam yaratıp tanışmalarına vesile olurum gerisine de karışmam..
sorunun ayrıntısını okumadım soru başlığından yola çıkarak: bunu sana diyen çok eski sevgilin takıldığın güzleri hatırlayıp hatırlayıp kaya deliklerine ne bileyim buna benzer şeylere sürtünmeye başlıyo ve istekli hale gelince belki iş çıkar diye sana yaklaşıyo. o nedenle sevgili arkadaşım böyle şeylere kulak asma madem bi kızdan hoşlanıyo gitsin yaklaşsın hatuna
Acizlik en sevmediğim şey dingillik salla gitsin yalakayı sana sen olduüun için değer versin çıkar için değil.Benim aklımın ucundan geçmez böyle birşey ne cesaret yahu.
zamanla sorun olmadığını anlar bence, ayrıca siz söylemezseniz anlamazda. hem senin ilişkin varmış uzun süredir şüphelenmez, bu durumu senin erkek arkadaşın biliyor mu bilipde sorun etmiyorsa o kızda alışır. bilmiyorsa 4 senelik zamanda öğrenmemişse o kızda da aynı durum söz konusu olabilir.
eski sevgiliye arkadaş ayarlama olayı sanada çok basit geliyor söylesinler anlamazlar,tabi ya çocuk nerden bilecek bir kadın aldatır erkek bilemez,ziyniyetiniz bu kadar bozuk,gizli kapaklı işler sizin gibilerinin vazgeçilmezi,yarın o erkek hem ayarladığını hem seni götürür bunuda buraya yazıyorum götürmesse o erkeğin erkekliğinden şüphe ederim,eski sevgiliden dost olmaz hep derim demeye ederim kötü örneklerini gördüm
bana başlık yetti,ve güncellemeleri okudum çocuk an gelicek ve liseyi hatırlıycak neticede o çocuk sana bişeyler hissetmiştir ya bırak sanane naparsa yapsın bana kalırsa görüşme bile ama çoğu bayan eski sevgiliden dost kalma fikrine açık,ben okumadım 1 haftasını bilmiyorum sadece eski sevgilim dediğin için yazdım pişmanda değlim eski sevgilim dersen ve olay böyleyse sözümün arkadındayım..iyi günler
eski sevgiliden arkadaş kalma olayına ben de karşıyım ama bu çocuk sevgilim oldu bile diyemem yani 16 yaşıdayken olan 1 haftalık takılma.aramızda bişey geçmedi.onun da bana karşu hissettiği bişey yok benim de. o zamanları konuşup gülüyoruz yani. neyse herkesin düşüncesi kendine
sen ortamı yarat gerisi onların bilceği iş, eğer kız öğrenirse de çok kısa sürdü öyle bişeyde yaşamadık falan der geçersin yani
Cevap
19Cevap
o seni kıskandırmak için yapıyor bunu ne köfteor o..madem kızdan hoşlanıyorsun git kendin söyle de ona beni karıştırma de..,
Kıskandırmak ve tepkini almak için yapıyor istese kendisi ayarlayamazmı sanıyorsun:)
bence sana karşı hisleri var. ve senin tepkini ölçmüş.
Eski sevgilinden beyin terk. Şu erkekler neden tek başlarına beceremez bu işleri.
Kıza açık açık söyle, hem neymiş öyle eski sevgiliden arkadaş ya =S
doğru yoldasın senden iyi çöpçatan olur,yok sadece çıkmışızda yok şöylede yok böylede,ualn sizin gibi insanlardan midem bulanıyor,evlenince kocana başka kadında ayarlarsın sen
erkekler geçmişi unutmaz elbet aklına gelir
unıversıte ılıskısı ne kadar cıddı olabılır kı bence ayarla gıtsın cocuga ogrensede takmaz bence
elin seyiyle gerdegi girme diye buna deniyor galiba.:):):)
sorun olmaz olursa da senin bir sucun yok yani
aynn
boşver gönül işlerinde sebep olma sonradan senin başın ağırır
Gayet normal o zaman.Neden problem olsun?
Ağzınızı kapalı tutarsanız, hiç birşey olmaz.
Aynen öyle kendisi bilir. :)
Benim resmimi göster efenim bu arkadaşın terkettiği kız de anlar o.
çok basit biriymişin sadece başlığı okudum detaya gerek yok
bende sana gülüyorum emin ol,senin gibi kızlara erkeklerin her zaman ihtiyacı vardır..neyse tanıştırmana bak,gülmenede devam et istersen kahkaha at:)
Yap bi çöpçatanlık olsun bitsin ne olacak sanki..
sen karışma bence
ben tamamiyle diğer kızı düşünerek böyle dedim. Önünde sonunda geçmiş ilişkiyi öğrendiğinde kafası karışacak. Yani ben olsam hep aklımda bi soru işareti kalır sonuçta yaşanan ilişkinin hududunu sadece siz biliyorsunuz.. Farklı bi yöntem bulmaya çalışsın bence seni karıştırmasın
daha neler...
sen kendi işine bak...
eski sevgilin senden yardım istemiş sende bizden istiyorsun ne olacak sonumuz bilmiyorum
arkadaş olmuşsunuz demekki işte negüzel.yardımcı olman lazım
Tamam ayarla bir tane.
Elin değmişken bana da ayarlayıver.
Forda girme efenim sıra var.
Hadsiz şey.
ergen gençlik arasında sorun çıkar.
atlatamayanlar varsa demekki.
üniv.den mezun olmuş veya olacak birisinin dert ettiği şeye bak.
yaa, bırak şu liseli ağzını.
ünivi bitireli 5 sene oluyor.
puhahaha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar