Kadın erkek eşit diyen bir gerici yobaz hastayla iletişim kurmaya devam eder misiniz
2 ay
Kadın erkek eşit diyen bir gerici yobaz hastayla iletişim kurmaya devam eder misiniz
Birçok konuda eşit olduğu gibi birçok konuda eşit değil. Kadınların erkeklere karşı üstün ve geride olduğu durumların var olduğu gibi erkeklerinde kadınlara karşı üstün olduğu ve geride olduğu durumlar var. Özetle bu konuları eşitlikte yarıştırmak yerinde adil olacak şekilde ele almak gerekli.
Toplumsal olarak eşit haklara sahip olmayı savunmak bence çok değerli 💪✨ Kadın ve erkeğin doğası farklı olabilir ama haklarda ve fırsatlarda eşit olmalı. Buna “gericilik” değil tam tersi gelişmişlik derim 🙃
Eğer saygı sınırını aşmıyorsa böyle biriyle arkadaşlık rahatlıkla sürer. Hatta güzel tartışmalar bile çıkar 😊💬
Cevap
3Cevap
Hayır hukuksal olarakta değil, fiziksel olarakta değil.
Toplumdan bu denli uzak kalman ve haklarının olmayışı sana koymuş gibi erkekkk
Eşittir. Öyle biriyle iletişim kurmam yobaz kara cahil ataerkil b*k
Eşit değil diye sormak istediğini düşünerek cevap verdim**
kadın erkek eşit değil mi diyorsun yani sen şimdi
Senin görüşlerin genel olarak ilgilendirmyior beni
Esit tabii ki
Değil
Vurduruyonmu kanka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?