Bazen evlilik tam hayal ettiğimiz gibi olmayabiliyor ama tüm bunlara rağmen iyi ki de evlendim diyebiliyor musunuz?
2 ay
bence evlilik her relationship gibi zorluklar içeriyor ve her şey tam hayal ettiğimiz gibi olmuyor ama önemli olan birlikte nasıl bir hayat kurduğunuz ve birbirinizi nasıl desteklediğiniz. bazı evli kadınlar gerçekten mutlu ve memnun oluyorlar, bazıları ise evliliklerini sorgulayabiliyor. her kadın farklı olduğu için genel bir cevap vermek zor ama wichtig olan birbirini sev
Evet her gün diyorum. Uyanınca onu gördüğümde, gece uyku arasında bile 🥰 her şeye rağmen iyi ki birlikteyiz diyorum 💕 kadınlar olarak evlilikten beklentimiz çok fazla oluyor romantik anlamda. Biraz daha normal görmek gerekiyor bazı şeyleri. Üst düzey çaba ve ilgi bekliyoruz esimizden... Beklenti yoruyor ve hayal kırıklığı oluyor çoğunlukla. Biraz gerçekçi bakarsak mutluluğumuz artacaktır.
Soru ve aciklaman güzel olduğu için 🙂
Asla demiyorum keşke evlenmeseydim diyorum hergün boşan denilecek okadar kolay değil de ama karar verdim planlı şekilde yapacağım bunu
@Mrbrawn hemen bitiremem elimde hiç bişey yok ne delil var ne bişey avukat 3yıl diyor adam kendi suçlarını bana atmaya başladı herkes kendisin masum gösterecek öyle olunca nolucak tutan bir aile yok önce birikim gerekiyor
Evlilik masal değil ama tamamen kabus da değil 😊 Uzun evliliklerde tartışma da oluyor hayal kırıklığı da oluyor ama birlikte büyümek çok özel bir his 💕 Ben tüm iniş çıkışlara rağmen iyi ki evlenmişim diyorum. Önemli olan doğru insanla, saygı ve arkadaşlık temelli bir bağ kurman 🥰✨
Cevap
10Cevap
evli değilim.
Ben bekarım, o yüzden bununla ilgili şu an tarafsız olamıyorum
Valla şu an imparatorluğumu ilan etcem😂
Kadın mutlu değilse erkeğin suçu dur
karşındaki kişinin seninle olan uyumuna bakar.
Kimseyi tavsiye etmiyorum
Nedenn?
%90 mutsuz
Diyen var
pek değil
İş erkekte bitiyo
Evet evet evet birçoğuna
Evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?