Babanız da sizi evde fazlalık ve üzerinizden geçinen biri gibi mi görüyor?

Kendimi bildim bileli adam akıllı çalışması, babam 6 7 yaşımda bakkaldan borç ede ede kuru ekmekle su yerdik içerdik, yıllarca sürdü bu eziyet, hâlâ da devam ediyor. Geçen hafta görücü geldi çocuğu görseniz engelli gibi, kınamıyorum küçümsemiyorum, ama ben 1.65 boyunda bebek gibiyim vallahi billahi kusurum dişimin çarpık olması, o da halledilebilir bir şey. Hep çalıştım çalışmaya devam ediyorum, babam evde yatıyor annemle benim paramı yiyor. Anneme ayrıl dedim ayrılmadı, bizi de rezil etti. Görücüye yok dedim çünkü mutsuz olacaktım biliyorum, asla içimde toz bile kıpırdamadı, öyle hissiz oldum. Bir ömür geçirmek istediğim insana bakınca biraz da olsa kalbim tıklasın ya, çok mu şey istiyorum? Babam yıllardır paramızı yemesine rağmen sanki evde yatan benmişim gibi evlendirmeye çalışıyor, erkek olup bize destek çıkacağına evdeki fazlalık, masrafmış gibi görüyor. Lanet olsun, onlar yüzüne kendi hayatımı kuracak ne sabır ne gönül bıraktılar bende.

Babanız da sizi evde fazlalık ve üzerinizden geçinen biri gibi mi görüyor?
Cevapla