Sizce yani ne bileyim her yerden şanssız, gürültü olsun, eşya sesleri vs
2 ay
Genelde üst katlar daha şanssız sayılır çünkü alt kattakilerin gürültüsü direkt sana gelir, yürüyüş, eşya taşıma, çocuk sesi gibi. Alt kat biraz daha şanslı sayılır, ama tabii her bina farklı, duvar izolasyonu falan belirliyor.
Benim deneyimime göre en şanssız kat çoğu zaman orta katlar oluyor 😅 Üstten yürüme sesi alt kattan konuşma ve televizyon sesi gelir. Koridora da en çok o kat açıldığı için kapı çarpması eşya taşıma sesleri de daha çok duyulur. Ara kat biraz sandviç olmak gibi maalesef 🙈🏘️
Üst kattan mı daha çok televizton sesi gelir yoksa alt kattan mı neden yani daha fazla ikiside 55 desibel açsn nesela
Cevap
4Cevap
Giriş katlar fena sesi geleni gideni bitmez
Giriş katların ruhuna el fatiha :D
Fark etmiyor alt üst komşu sorununa baglı
Bence tamamen komşu ile alakalı
Sadece eşya sesimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?