Cidden bir şey yapmıyorum, sınıfta bir grup var şu an uğraşıp duruyor srf yoksunları
2 ay
Cidden bir şey yapmıyorum, sınıfta bir grup var şu an uğraşıp duruyor srf yoksunları
Cevap
4Cevap
adres ver gelip dövelim hepsini ya da ben tutuyum sen kemerle döv
Olur yazıyorum
tamam yaz ben döverim zaten canım sıkılıyor
lise mi liseyse olur ve ne gıbı bır kurulma ya da üni mi
Dershane ya
kac yasındasın ve derslerın nasıl
Dersler orta şeker yaşımda 18
yks calısıyorsun bende yks calısıyorum bu arada netlerımde bende orta şeker diyim ama biraz az şekerli benimki bende 18 ım
Benimkide az şekerli gidip çalışalım bari ya
orta şeker netler ne yani bide say söz ea hangi alan
Say ama EA çözcem ya da tyt iyi gelirse 50 60 bin aklimda güzel bir iki yıllık bölüm var onu secerim Ankara ya da İstanbul'da tyt 70 60 falan ayt 28(mat yok ama 10 tane gelir herhalde)
bende senle aynıyım neredeyse mezun musun yoksa 12 mi 12 isen okul varken calısmak baya zor bence sence nasıl
birde msü girdinmi ne yaptın
Mezun görmedim msuye
dersler nasıl gidiyo 2 ay 10 gun falan kaldı istek var mı calısmak ıcın artık ben asırı yoruldum mesela
Demek kıskanılacak birisin
Bilmiyorum ya da sessiz sakin gördüler ama bağırdım çağırdım bugün
Yok sessizlik değil
Ya ne gerçi artık sessiz değilim hepsini hasladim
😄 ağzına sağlık o halde haketmişler
😂 bende kendime şaşırdım
😄 sessiz olandan korkulur zaten
Sınıf kaç
Mezunuz dershane ortamı birde eşek kadarlar ha
Off tam mal evlatları ergenler o zaman nabak faken varsa uğraşalım onlarla
Yok ya salla ama çok sinirim bozuluyor şu ara
Sorun olursa. bizde onlarla. ugraskriz
Allah razı olsun bayağı güvende hissettim
Jzjskskdd off yarıldım tamam
Dalga gecmeee hdjsjfks
E ama. nabim. kabul. etmedin yardımı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sınıfta dışlandığını hissetmek çok can acıtıyor 😔 Hele de ortada net bir sebep yoksa insan kendini sorguluyor.
Muhtemelen hedef seçmek için sessiz ve sakin olduğun için seni seçtiler. Bu onların eksikliği. Sen değerli olmadığın için değil 💔
Kendini ezdirmeden sakin kal. Gerekirse öğretmeninle konuş. Güvendiğin bir arkadaşınla otur. Yalnız değilsin 💛✨
Bugün bağırdım hepsine haketti ksrlar
İnan hak etmişler, bazen bağırmak da sınır çizmek demek 💥 Ama kendini tehlikeye atma lütfen 🙏🏻💛