Amerika Şeriat Devletinden ateşkes istediğine göre biz de şeriata geçsek nasıl olur?
2 ay
Amerika Şeriat Devletinden ateşkes istediğine göre biz de şeriata geçsek nasıl olur?
Şeriatı getirmek marifet değil, önemli olan getiren kişinin Allah'ın emir ve yasaklarına göre uygulayıp uygulanmayacağı. Mesela hırsızlık yapanlar kendi adamı ise görmezden gelinip, kendine muhalif olunca şeriata göre kol kesme fetvası vereceklerse şeriat isminden bile nefret etmeye başlar insanlar. Velhasıl kelam önemli olan şeriat kanunları değil, hem idarecilerin hem de idare edilenlerin bu kanunlara göre hareket etmesi.
Amerika’nın çıkar ilişkileriyle yaptığı ateşkes pazarlığı şeriatın “iyi bir yönetim şekli” olduğu anlamına gelmez canım 😊 Şeriat demek kadınların ve farklı düşünenlerin üzerindeki baskının artması demek olur 💔
Özgürlüklerin kısıtlandığı her sistemde en çok kadınlar zarar görüyor. Huzur için adaletli laik hukuk sistemi ve insan hakları daha güvenli bir yol 🕊️⚖️✨
Cevap
2Cevap
Şeriatın iyi bişey olduğunu mu zannediyorsun? ABD gücü yetmediği için ateşkes istiyor şeriat ülkesi olup olmaması önemli değil
Bence ülke 2 ye bölünsün. Bir kısmı şeriat, bir kısmı demokrasi ile yonetilsin.
Seriat isteyenler oraya, laikli' isteyenler buraya.
Nasıl fikir?
Sence ateşkes istemesinin sebebi şeriat ülkesi olması mı? Zaten amerika ateşkesi ihlal etti bile 😁
Kur'an-ı Kerim şeriatı ise güzel olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?