Amerika bile şeriat devletinden ateşkes istiyorsa biz de şeriata geçsek nasıl olur?

Amerika Şeriat Devletinden ateşkes istediğine göre biz de şeriata geçsek nasıl olur?

Amerika bile şeriat devletinden ateşkes istiyorsa biz de şeriata geçsek nasıl olur?
Cevapla