Bence insanın nasibi kolaylaşır, zorlaşmaz; zorlaşan şey nasip değil, imtihandır. Siz ne düşünüyorsunuz?
2 ay
Nasipte varsa Yemen'den gelir nasipte yoksa ne gelir elden... Evet nasip İslam'da önemli elde etmek için çok çalışman lazım ama nasipte yoksa bazen ne yaparsan yap elde edemezsin
Nasip kavramına bakışın çok sakin ve umut verici 🌿 Bence nasip dediğin şey tamamen hazır olduğun zamanla da ilgili. Bazen nasip gecikince “zorlaştı” sanıyorsun ama çoğu zaman hayat seni olgunlaştırmak için bazı imtihanlardan geçiriyor 💫
Sen çabanı gösteriyorsun gerisi akışa ve zamana kalıyor ❤️🙏
Cevap
0Cevap
Nasibini zorlaştıran da kolaylaştıran da insanoğlu değil midir zaten
Sonuç olarak bu zorlaşmayı kolaylaşmayı kaderin bir parçası olarak görüyorum zorlaşan şeyler nasip değil imtihan kolaylaşan şeyler ise nasiptir
Bilmiyorum imtihan olarak gördüğün şey nasibin çıkabiliyor ya da nasibin sandığın imtihanın
Mantıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?