Buluşmadan sonra komşu çocuğu bir anda uzaklaştı, neden böyle oldu?

Binaya 3 ay önce taşındı. Ayaküstü merhabalaşıp kısa sohbetler ettik. Balkonlar yan yana bana oradan hep yemek ikram etti. Çok sempatikti. Beni 1 hafta önce kafede buluşmaya davet etti. Birkaç saat sohbet ettik.

Döndükten sonra gittikçe görüşme sıklığını azalttı. Beni görmek için hep balkonda, koridorda olan adam bir anda görünmez oldu. Çok üzülüyorum. Çünkü ben onu yakından tanıyınca daha çok sevdim.

O ise uzaklaştı.

Buluşmadan sonra komşu çocuğu bir anda uzaklaştı, neden böyle oldu?
Cevapla