Müslüman değilim, genel olarak dinlere inanmıyorum, sadece bir yaratıcının olduğuna inanıyorum ama bir nefretim de yok, inancı olana saygım sonsuz yanlış anlaşılmasın. Ne zaman Kur'an okunsa içimi bir huzursuzluk kaplıyor, istemsizce aşırı derecede rahatsız ediyor, bu normal değil, normalde öyle kolay kolay rahatsız olan biri değilim. Daha önce de Kur'an okunmasından rahatsız olmam, aksine biraz huzur verirdi ama son bir yıldır aşırı derecede rahatsız ediyor, duyduğum anda sinir basıyor, kapatıyorum veya kaçıyorum. Evliydim, boşandım, boşandıktan sonra ailem beni bir hocaya söyledi çünkü enerjim sömürülmüştü, sürekli ağrım vardı, hiç huzurlu değildim, hastaneye gittim bir şeyim yok, bu yüzden hocaya danıştılar, o da büyü var dedi, benim için kurşun dökmüş, büyük nazar ve yılan çıkmış, sonra da bir şeyler yapmış, geçirmiş. O günden beri ağrım gitti ama yine huzursuzluk devam ediyor
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer