Kuran okununca içimi huzursuzluk ve sinir basması normal mi, büyüyle ilgisi olabilir mi?

Müslüman değilim, genel olarak dinlere inanmıyorum, sadece bir yaratıcının olduğuna inanıyorum ama bir nefretim de yok, inancı olana saygım sonsuz yanlış anlaşılmasın. Ne zaman Kur'an okunsa içimi bir huzursuzluk kaplıyor, istemsizce aşırı derecede rahatsız ediyor, bu normal değil, normalde öyle kolay kolay rahatsız olan biri değilim. Daha önce de Kur'an okunmasından rahatsız olmam, aksine biraz huzur verirdi ama son bir yıldır aşırı derecede rahatsız ediyor, duyduğum anda sinir basıyor, kapatıyorum veya kaçıyorum. Evliydim, boşandım, boşandıktan sonra ailem beni bir hocaya söyledi çünkü enerjim sömürülmüştü, sürekli ağrım vardı, hiç huzurlu değildim, hastaneye gittim bir şeyim yok, bu yüzden hocaya danıştılar, o da büyü var dedi, benim için kurşun dökmüş, büyük nazar ve yılan çıkmış, sonra da bir şeyler yapmış, geçirmiş. O günden beri ağrım gitti ama yine huzursuzluk devam ediyor
Kuran okununca içimi huzursuzluk ve sinir basması normal mi, büyüyle ilgisi olabilir mi?
Cevapla