Hiç kanka dediğiniz kişiyle yakinlastinizmi nasıldı? ben yaşadım çokkkk iyiydi ama pişmanlık var azıcık 🤏🏻?

Hiç kanka dediğiniz kişiyle yakinlastinizmi nasıldı? ben yaşadım çokkkk iyiydi ama pişmanlık var azıcık 🤏🏻?
Cevapla