Arkadaşlarım hep kendi çevreleriyle takılıyor artık?

Bir süredir Almanya'dayım normalde her gün takıldığım bir arkadaş grubum vardı. Aynı kursa gidiyorduk ama şu an hepimiz farklı kurslardayız. Dışarıda kendimiz buluşmak istesek bile herkes kendi yoluna baktı sanki ben hariç. Birinin en yakın arkadaşı buraya taşındı yapışık ikiz gibi geziyorlar. Diğerinin kuzeni geldi, diğer ikisi sevgili yaptı. Bir ben kaldım yapayalnız. Ne yeni arkadaşım var ne de başka çevrem var.

Arkadaşlarım hep kendi çevreleriyle takılıyor artık?
Cevapla