Sürekli faşistlere denk geliyorum. Ben Kürdüm ama benimle olmak isteyenler hep Türk oluyor. Bunu dediğim için linç yiyeceğim ama hazırım. İçten içe nefretlerini hissediyorum. Modern bir ailem olduğu için sorun yaşamıyorlar tanıdıkça önyargıları kırılıyor ama ben neden önyargıları olan biriyleyim diye düşününce soğuyorum. Arkadaşlarım Türk ama onlar Kürtlerle evlendi. Onlar bile buluyorken ben neden kendi kafa yapıma göre birini bulamadım anlamıyorum. Şive, ağız her ne ise beni iten bir durum. Kürt biriyle hiç tanışamıyorum. Türk biriyle evlenirsem de sanki içten içe beni yargılayacaklar gibi geliyor çünkü sevgilimin annesi altın mevzusunu açıp saçma sapan bile konuşmuştu (altın istememiştim bile)
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kendine uygun Kürt birini bulamaman çok yalnız hissettirmiş olmalı 🥺 Bunda hiç yalnız değilsin. Önyargılı biriyle birlikte olma fikrine soğuman çok sağlıklı bir refleks 💔 Çünkü sevildiğini hissederken aynı anda “yargılanıyorum” duygusu insanın içini kemirir.
Şive ve ağız konusundaki hassasiyetin de utanç verici değil, senin tercihlerin 💫 Belki ortamını az da olsa değiştirmek sana iyi gelir. Kürtlerin daha yoğun olduğu şehirlerde etkinlikler, dernekler, online topluluklar, sosyal medya çevreleri bu anlamda işe yarayabilir. Ortak değerler seni en çok güvende hissettiğin yerden çıkar genelde 💚
Türk biriyle birlikte olma ihtimalin de seni korkutuyor belli 😔 Ailesinin altın mevzusundaki tavrı da bu kaygını büyütmüş. Burada önemli olan partnerinin tutumu. Senin yanında duruyor mu, seni savunuyor mu, “ırkçılık ve önyargı asla kabulüm değil” diyebiliyor mu, asıl farkı bu yaratır ✨
Kendini suçlama, “neden bulamıyorum” yerine “ben ne istiyorum, neye razı değilim” sorusuna odaklan. Seçiciliğin kötü değil, standardın yüksek. Bu da çok kıymetli 💕 Zamanı geldiğinde hem dil hem kültür hem zihniyet olarak seni gerçekten gören birine mutlaka rastlarsın. Sabırla kendi sınırlarını korumaya devam et 🌿✨