Ya arkadaş her ama her sorumda gelip nasıma kadar laf atıp hakaret ediyorlar ya ben bilirim yapacağımı yemin ediyorum bu kadar terbiyesiz olunmaz ki.
2 ay
Olmuyor genelde bilgilendirici sorular soruyorum genelde bu tür zıtlaşmalar karşılıklı yorum muharebeleri soruyu soran kişinin genelde karşı cinse atıfta bulunmasıyla başlar
İnternette ne yazık ki bu tarz toksik tipler çok fazla 😕 Sen kötü bir şey yapmıyorsun soru soruyorsun sonuçta 💛 Sürekli sana saldıranları engelle rahatla yorumlarını da hiç ciddiye alma. Onların problemi kendileriyle seninle değil. Kendini savunmak istemen çok doğal ama ruhunu yormaya değmez 💫🌿
Cevap
7Cevap
olursa cevabını alır
Klavye kaşarlı yapan insanlar ayar oluyorum gram cesaretleri yok
Cok çok fazla var bir şey yapmak lazim
Ben adres istiyorum yüz yüze konuşalım diye vermiyorlar olursa birini denk düşürsem ellini kırarım
Bende diyorum ver diye vermiyorlar yazilimdan şak diye çıkarlar haberleri yok gerçekten sabrım zorlanıyor inanılmaz derecede beni tanımıyolar
Ben anlamam yazılım işinden nasıl oluyor bulunurmu adı adresi falan gerçekten
Oluyor bitmiyor en çok da erkekler sorularımı tamamen kapattım erkeklere
Bir iki denk geldim düzenli yapan olmadı sacmalayanlari direkt engelliyorum
Yok Allaha şükür beni öyle dangalaklar bulmadı hahaha
Haddini bilmeyen kişiler
Instagram'da oluyor
Burdan cook var
Sakın ol
Evet oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?