Neden bu önyargılara sahip erkekler , toplum?

40'ımda hâlâ evlenmemiş bir kadın olmak eksik olmak mıdır? Zamanında uygun, iyi karakterli erkeklerle karşılaşmamış olamaz mıyım? Ayrıca 20'lerimde evlenmeyi asla istemedim. Evde oturup çocuk yapıp pencere kenarlarında koca yolu gözlemeyi hayal etmedim. Bunu yaşayanlara saygım var bu arada. 30'larımda evlenmiş olmayı dilerdim ama inançlı biri olarak kadere kısmete inancım tam. Sonra o yaşlarda kadının tecrübeli olduğu, özellikle cinsel konularda vs. ne çirkin önyargılar ya! Şu yaşımda bir kişiyle özel an yaşayıp sonra kimseyle olmadığımı söylesem, illa ispat mı etmeliyim kendimi? Hâlâ bir yerlerde düzgün yaşayan kadınların olduğunu kabul edemiyor bir kısım tayfa çünkü o kadar dejenereliğin içinden geçmiş ki kirli camlardan bakarak herkesin de yollu olduğunun kanaatindeler. Giyim kuşam mevzusu mesela? Açık giyiniyorum diye rahat mı hayat yaşıyorum oluyor? Aksine manevi değerlerim her şeyden üstün. 30-35 yaşına gelmiş erkekler 40 yaşındaki kadına teyze diyor. Sokakta ağzı açık bana bakan beğenen erkekler… Bu ikiyüzlü insan ve toplumda yaşamak ne acı ya!

Neden bu önyargılara sahip erkekler , toplum?
Cevapla