Ablam boşanma aşamasında sizce bu durumda ne düşünmeliyim?

17 Temmuz 2019’da ailecek İstanbul’dan taşındık. Aslında tekrar İstanbul’a gitmeyi hatta geri taşınmayı düşünüyorduk. Tam o sırada ablam evlenmek istediğini söyledi. 2021’de nişan yaptı, 14 Ağustos 2022’de evlendi. O zaman anneme “ne olur bir kere İstanbul’a gidelim, ablam hamile kalırsa sonra zor olur” demiştim. Gerçekten de sonra ablam hamile kaldı. Hamilelik sürecinde evden çalıştı, doğumdan sonra da çalışmaya devam etti ve bebeğe çoğu zaman annem baktı. Bu yüzden yine İstanbul’a gitmek nasip olmadı.


Bir de ablam çalıştığı süre boyunca eşinin ailesi bir kere bile “siz İstanbul’a gidin, biz çocuğa bakarız” ya da “izin alıp bakarız” demedi. Ama onlar kendileri 1-2 kez İstanbul’a gitti. Biz ise taşındığımız günden beri hiç gidemedik.


Şimdi ise ablam ve eşi boşanma aşamasındalar. Ben küçük bir çocuk varken İstanbul’a gitmek istemiyorum çünkü yeğenim çok hareketli ve İstanbul gibi kalabalık bir şehirde bir şey olmasından korkuyorum. Babam ise boşansınlar biz yine gideriz diyor. Bir de ablamın eşinin ailesi kına gecesinden beri sürekli boşansınlar diye konuşuyordu ve bu durum beni çok üzüyor.


Sizce böyle bir durumda nasıl düşünmek gerekir ve aile olarak nasıl davranmak doğru olur.

Ablam boşanma aşamasında sizce bu durumda ne düşünmeliyim?
Cevapla