Evlilik yoluna girmek için iki tarafta da neler olmalı sizceeee
2 ay
Evlilik yoluna girmek için iki tarafta da neler olmalı sizceeee
Anlayış güven saygı en başta
Merhamet vicdan sonrasında
Devamında önce çok iyi iki arkadaş dost sırdaş olmak
Konuşulmayan gizli saklı şeylein olmadan dürüstçe birbirini dinlemek anlamak hissetmek empati yapamak
Karşılıklı değer kıymet vererek ona bunları hissettirerek karşılıklı yol yürümek vs
Evlilikte en temel şey bence duygusal olgunluk 💫 İki taraf da sorumluluk alabilmeli, tartışırken kırmadan konuşabilmeli, aile baskısına karşı birbirinin yanında durabilmeli 🤝 Güven, saygı, sadakat ve ortak yaşam hedefleri çok önemli 💍 Sadece aşk değil aynı zamanda iyi bir arkadaşlık da olmalı 🫶✨
Cevap
9Cevap
Bol bol para lazım ve sürdürülebilir önemli bencee
Sadakat olan bir evde gece bile güneş vuruyor gibi olur o ev
Sorumluluk almayı bilen. Duygularının farkında ve ifade etmekten çekşnmeyen. Birbirinin yükünü hafifletmeye odaklı bakan kişiler olunmalı gibi düşünüyorum
Bilmiyorsan niye evleniyorsun?
Özür dilerim
Ne için
Evliliğe hazırlık için neden olmadan özür dileye bilmeli erkek
Doğru
Özür dilerim
Meslek, stabil gelir ve sağlıklı mantalite.
Kendini hazır hissediyor musun?
Yani zamanla sanki
Aday var mı yoksa kendini bu duruma hazırlamak mı istiyorsun
Var aday olay bende bitiyor
Süreç de önemli ne kadar tanıdığın vs senin hazır hissetmen
Öyle nasip
ANLAYIŞ
Akıl
Beyin
Bakirelik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?