Maaşı olmayan kadın ezik mi görülüyor, erkekler bu konuda gerçekten haklı mı?

Evlilik için biriyle tanışıyorum, hemen soru maaşa geliyor. Maaşımın olmadığını duyanın davranışları değişiyor, kötü davranmaya başlıyorlar. En son tanıştığımda masadan kalktı gitti, "Ben doktor kızla evleneceğim, senin gibi eziği ne yapayım" dedi. Haklılar mı? Bu erkeklerin sürekli bir işleri de yok, asgari ücretli insanlar, onu da belirteyim?

Maaşı olmayan kadın ezik mi görülüyor, erkekler bu konuda gerçekten haklı mı?
Cevapla