Eşim her şeye kızıp sürekli küsüyorsa, aile içinde hizmetçi gibi hissediyorsam ne yapmalıyım?

Eşim her şeye kızıyor haklı, haksız, doğru, yanlış her şeye kızıyor her yaptığıma bir kusur buluyor, sürekli azarlıyor beni. Bu ailede beni hizmetçi gibi kullanıyorlar güzel bi tatlı ya da bi yemek ben başkasının elinden yemedim annesi hep bana yaptırıyor aylar önce kendisinden bi çikolatalı poğaça istedim mesele onu yemem değil bu kızın canı çekmiş deyip yapılması artık internetten görüyorlar ya bize bunu yap şunu yap başkalarına benim adıma yapacak diyor ben de eşime dedim ki benim adıma yapacak diyor sizin aileyi doyurmak için 50 şiş dizmem lazım yardım edeyim birlikte yapalım demiyor hep bana yaptırıyor dedim eşim ağzına gelen her şeyi saydırdı bana ve üstüne bana küstü her şeye de küsüyor 1 gün aralıklarla sürekli küsüş bazen 1 gün aralık bile girmiyor her şeye kızıyor küsüyor bunaldım artık. (annesi daha 45 yaşında) yaşlı bi insanda değil bi hastalığı da yok.
Eşim her şeye kızıp sürekli küsüyorsa, aile içinde hizmetçi gibi hissediyorsam ne yapmalıyım?
Cevapla