Kardeşim adına çok mutluyum. Fakat evde annem ve babamla yalnız kalacağım için kendi adıma çok mutsuzum. Dsfkjs

Kardeşim adına çok mutluyum. Fakat evde annem ve babamla yalnız kalacağım için kendi adıma çok mutsuzum. Dsfkjs

Benim de 5 yaş küçük, üstelik erkek kardeşim evlendi 🙂 yani sırayla değil bazen bu işler. İç dunyani anlayabiliyorum. Ben ailemle yasamiyordum farklı odak noktam vardı. Etkisi hızlı geçti. 🥰 Zaten ailede birisi evlenince tüm aile bir süreç yaşıyor. Sürecin normal olduğunu kabul et ve üzme kendini şeker 🌸🏵️🍀
Teşekkürler 🌸
Bence küçük kardeşin evlendi diye üzülme , bırak kendi hayatını kursun. yani şimdi gerçekçi olalım. bizim ülkede aileler çocuklarının ayrı eve çıkmasına izin vermiyor. Evlenen kızların yarısından çocugu zaten bu yüzden evleniyor yani bunu kötü bir şey gibi algılama bence eminim mutludur, yani ablasın kıskanma sakın. Ben evlensem dünyanın öbür ucuna taşıncam ki birdaha kimseyle görüşmeyeyim hsjdjdjfk mümkünse antartikaya gelin gitcem yoksa evlenmem jdjdjdk Ugandalı birisini bulup evlencem jdjdjdjdjfjfj
Türkiye'ye en uzak ülke neresi ? oradan birisini bulup evlencem hsjdndndndnd birdaha sktin sene geri gelmem hshshdhd
hayaller / gerçekler jdjdjd
Öyle düşünme benim de kardeşim benden 10 sene önce evlendi ben annemlerle kaldim , onların hem acı hem tatlı günleri birlikte atlattık. Yarın yanında olmayacaklar zaten kıymetini bil 😟 babam rahmetli oldu artık bulanıyorum
Obaba 55 yaşındayken 2 dönem abd başkanı olup emekli olmuştu trump ise ilk defa 72 yaşında başkan olmuştu. Herkesin bi sırası var kimi erken kimi geç. d
Hem yakışıklı hem zeki insanın hali de bir başka oluyor
Kardeşin için sevinip kendi içinde böyle üzülmen çok normal bir duygu karması 💔✨
Eve onun yokluğu çökünce boşluk hissedeceksin bu çok anlaşılır. Ailenle arandaki denge de değişecek korkun da bununla ilgili.
Kendine küçük kaçış alanları oluştur ev dışı bir hayat kur hobiler arkadaşlar 🎨🌿 Kardeşin gidiyor ama hayatından çıkmıyor unutma 💕
Cevap
11Cevap
Bir şey hissetmem.
Bu sene evlenecek..
Kafaya taktığım bir şey değil. Bir süre hadsiz ya da meraklı insanlara katlanmak zorunda kalacağım sadece.😃
Ben de 2 ay sonra saçma sapan şeyler duyacağım 😃
Çok teşekkür ederim 😃
Hiç sorun olmazdı az kaldı gidiyor iki gözümün çiçeği bugün fırça yedim neden yanımda değilsin diye 🙂
🤣🤣🤣hepsi evlendi bütün kardeslerim benden küçükler büyükler bir ben kaldım ve bu durumdan gayet memnunum
Bende önce evleniyor zaten mutlu oldum bende yeğen bekliyorum artık
Kardeşim yok ama bende herhangi bir üzüntü yaratmazdı eğer evlenmek istemiyorsam
Tabikide tebrik eder mutluluk dilerim düğündede geline 20 gr bir ajda takarım 😂
Hiç bişey hissetmem, evlilik şans işidir. sırası gelen de, gelmeyen de evlenebilir.
Mutlu olurum da kendim için de üzülürüm evde kaldım diye
Hiçbir şey. Evlilik yarış mı?
Mutlu olsun yeterli :)
Yaşça küçük kardeş yok
Hayırlı olsun, yani sorun etmezdim nasip çünkü
Ondan uzaklaşacağım için çok uzulurum …
Sitenin yarısı öyle zaten 😃
Sevinirim mutluluk dilerim
O konu karışık o konuya hiç girmeyelim
Hiçbir şey
Üzdü…
Mutlu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?