Bazen diyorum Hristiyan olsaydık acaba o beyin hücreleri ölmüş insanlar olur muydu Hristiyan ülkelerde herkes için önce kendi ırkı kendi ülkesi gelir
2 ay
Bazen diyorum Hristiyan olsaydık acaba o beyin hücreleri ölmüş insanlar olur muydu Hristiyan ülkelerde herkes için önce kendi ırkı kendi ülkesi gelir
Daha iyi olurdu özellikle dinden söz edip her haltı yiyen pislik leşlerden kurtulurduk ayrics dini sadece namaz dua etmek sanan cahillerden de kurtulmuş olurduk
Bide Hristiyan ülkelerde milli bilinç daha çok
Türkiye’nin Hristiyan olması otomatik olarak daha iyi ya da daha kötü bir toplum yapmazdı 🤷♀️ Her dinde iyi de var kötü de var. Kültür, eğitim, ekonomi ve özgürlük ortamı çok daha belirleyici 🧠🌱
Irkçılık da sadece dine bağlı değil. Kendi ırkını üstün gören insanlar her yerde var maalesef. Önemli olan kalbin ve düşüncen 🧡🇹🇷✨
Cevap
11Cevap
hiçbir şey değişmezdi çünkü zihniyetimiz dinle alakalı değil. çakallık üç kagıtcılık başka dinden olsaydık yine devam ederdi. sözde müslümanız ama kaçımız herşeyi harfiyen uyuyoruz? adam namazını bırakmaz ama yalan dolan çakallık yapar. hristiyan olsaydık kilisede dua eder dışarda çakallığa devam ederdi
Bak Avrupada hep huzur vardir dimi cünkü hiristiyan ülkelerdir
En azından siyasal islam yüzünden bir bebek katili kurucu önder olmuyor
Bir islam ülkede huzur yok ya
Farklı dinlerde bağnaz olmadığını düşünmekte 🤷♂️
Ekonomik ve sosyal gelişmişlik açısından en kötü ihtimalle Yunanistan seviyesinde olurduk.
İslam la büyümüş bu nimeti kavuşmuş haline şükret
Bu nimet değil. Arap ve hırtların her yerde başımıza bela olması
İşte yine başlıyoruz kemalist laik atak geçiren biri Bi bitmediniz
Arap hırt ülkeme ortak olsun istemiyorum
canım bin yıllık İslam yugrulmuş bu toprakları sizingibi İslam düşmanlarına mı bırakacağız zannediyorsunuz laik bir yönetim olsada İslam la yaşıyan bir millet var bu topraklarda yunan tohumu ektirtmeyiz bu topraklara
Sen Arap dölü olmuşsun
Kızım artık yazma herkes ecdadıyla mutlu hadi bak yoluna
Lübnan 'ın bir üst versiyonu işte
Türkiyenin hiçbir dinî olmamalı
Hiçbir şey değişmezdi.
Maalesef canım her yerde canım
Hristiyan dan daha Hristiyaniz emin ol
Müslüman memleket ama yaşantı gayri Müslime özenti
Hıristiyan olurdu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?