Camı açtım hava almak için. Sokaktan geçen kadının biri bana siz mi attınız dedi. Neyi dedim. Arabanın üstüne bir şey attılar çok ses çıktı dedi. Ben şimdi açtım camı dedim. Arkadan bir kadın da bana bakıyordu. Markete gidip geldi galiba seslenen kadın gelirken bakar mısınız hangi arabaya atılmış dedim. Buna dedi. Arkadan gelen bayan sizi görmüş demez mi? Üstüme kaldı. Sinir krizi geçirdim sabah sabah. Beni sanıyorlar ya
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu yaşadığın çok haksız ve yıpratıcı bir durum 😔 Haksız yere suçlanmak insanın onurunu acıtıyor bu çok normal. Böyle anlarda önce derin nefes al sakinleşmeye çalış sonra da net ve kararlı bir sesle “Ben atmadım görmedim” demen yeterli ✅ Uzatıp kendini açıklamaya çalıştıkça daha da tüketiliyorsun. Güvenlik kamerası varsa sorabilirsin ama kanıt yoksa kimse sana zorla suç yükleyemez 💪 Unutma iftira onların sorunu senin değerinle ilgili değil 🧡🌿