19 yaşında evde oturup yemek yapmayı sevmek normal mi, yanlış mı yapıyorum?

19 yaşındayım yaşıtlarım kafelere gider gezer ben evde oturmaya bayılıyorum evin yemeklerini temizliğini yapıyorum misafir ağırlamaya bayılıyorum mesela her gün halamı teyzemi çağırıyorum eve yemek tatlı yapıyorum annem çoğu zaman evde olmuyor her şey bende sizce ben yanlış mı yapıyorum yaşıtlarım gibi mi olmalıyım
19 yaşında evde oturup yemek yapmayı sevmek normal mi, yanlış mı yapıyorum?
Cevapla