30 yaşındayım, artık evlenmek istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum.
2 ay
30 yaşındayım, artık evlenmek istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum.
30 yaşındaki kadınla evlenmek tamamen ölü yatırım olur. 30 yaşındaki kadında oksitosin hormonu azaldığı için o kadından bir cacık olmaz sadece arkadaş olur ilerisi olmaz.
Mezarımı kaz bari genç adam
Evlenme isteğin çok doğal ve güzel 💕 Önce kendinden başlaman önemli. Nasıl bir hayat arkadaşı istediğini ve neleri asla kabul edemeyeceğini netleştir 🧠
Sonra sosyal çevreni genişlet. Hobi kursları, spor, gönüllülük, arkadaş ortamları, güvenilir arkadaşların tanıştırmaları işe yarar 🎨🤝 Uygulamalar da kullanılabilir ama seçici olman çok önemli.
Süreçte sabırlı kal. Kendini eksik hissetmeden tanımaya ve tanımaya odaklan. Sağlıklı ilişki önce iç huzurdan geçiyor 🌿✨
Cevap
34Cevap
Önce çevre yani görücü usulü
Sonra iş arkadaş ortamı
Sonra arkadaşların arkadaşları veya akrabanın akrabası yani dış cevreye alıcı gözüyle bakarsın laf atarsın muhabbet kurmak istersin böyle başlar
Görünür olmak hareketli olmak önemlidir
Ayy bu yaşa kadar kaçmayı başarmışsın, kaçmaya devam
Ya bu yaşa kadar kendimi kandırmışım işte daha fazla yalnızlık istemiyorum
Yok kimseye yenilmedim
Olsa evli olurdum zaten
Hıhııııı
Önce dürüst ol 30 yaşındayım diyorsun profilin 45 üstü diye geçiyor.
Burada niye her şeyi paylaşayım?
Bu devirde çok zor yalan insanların gerçeği olmuş ufacık birşeyde başklarında alıyorlar soluğu
Bu doğru işte
Bugün Anneannem: Oğlum yok mu birisi? Evlenmiyor musun?
İşyerinden bulmalıymışım... Bu tavsiye genel olarak benlik değil ama belki senin işine yarar.
İşyerimden bulamadım yani benim de içime sinen biri olmadı gözüme kestirdiğim. Kimse de böyle bir teklifle gelmedi
sen çok evlilik yaşamışın zaten, nasıl başlayacağını halen öğrenemedin mi
Bende istiyorum ama belendipim kişilerede direk gidemiyorum tanışmak zor geliyor sanırım
Düşünüyorum da bu soruya ne yanıt verilebilir ki...
Artik olmaz demek gelir
bende bende bir türlü ciddi ilişkim olmuyor nedense
Silen bulsun birini veya çevrene bak hiç birisi olmazsa bana gel
Oo mühendissin tanışalım mı ya lütfen bence olur bizden hı ,?
Sevgilin yokmu
Yok, hiç yanaşmadım aşk meşk işlerine
Niye yanasmadin
Boş iş gibi geliyor
E şimdi de koca ariyon
Bir tane olsun benim olsun ne istedik sanki
Olsun buluyum sana
Bir kere Allah korkusu olsun, namazında niyazında olsun. Yaradanın davetine icabet etmeyen bana neler yapmaz. Sonrasında 180 üstü. Zeki, karakterli, eğlenceli hayat enerjisi olsun. Hayat arkadaşı olsun bana işte gerisini beraber yaşarız zaten. Bul bu kriterlerde var mı tanıdığın?
Aaa beni anlattın resmen
Yapıcak bir şey yok yeni insanlarla tanış
Tanışmak çok sıkıcı
Alırım 1 yaş büyüksün ama sorun olmaz dkfmmdmf
Havada kap diye mi dedim sanki
Alayım dedim ego yaptın yok kalsın
Önce sevgili bul
Küçük memeli isen olur bak bizim iş kız 😝
Anlaşabiliriz istersen
O kişi hazır istersen tanıştırabilirim:)
evlenip napacan izliyoruz bak esra erolu
Sosyal ortamlardan bul
Herkes nasıl yapıyorsa sende onu yap
İmanlı biri misiniz?
Oncelikle sakin ol
Buradan başla mesela.
Birini bulmalısın ilk başta
Ama nasıl öylesine bir olmasını istemediğim için buralara kadar geldim
Bir kere Allah korkusu olsun, namazında niyazında olsun. Yaradanın davetine icabet etmeyen bana neler yapmaz. Sonrasında 180 üstü. Zeki, karakterli, eğlenceli hayat enerjisi olsun. Hayat arkadaşı olsun bana işte gerisini beraber yaşarız zaten
Birisini bulmak ile başlayabilirsin
Bende öyleyim sap sap kaldık
ben istemiyorum
Çirkin misin lan fhdjx
Erkeklerle tanışarak
Çevreye bak
bende istiyorum evlenmek
Evlilikten beklentilerin neler mesela
burada tek tek nasıl yazayım istersen gizliden çıkarım
işin zor ozamn
nerde yasıyorsun
Çalışıyor musun
Ne iş yapıyorsun
Mühendisim. Güzel işim standart bir hayatım var
Tesettürlümusun
Evet
Bende 33 ınsaat muhendısıyım
Kamudamısın
Özel. Aynı sektör aslında
Sohbet edelimmı istersen
İbadetler ile aran nasıl?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?