Evlenmek zor artık iyi olan kızların şansları erkekler öperim ya değer veriyor
2 ay
Orasını burasını açanlarla evlenmek isteyen pek azdır bence. Çoğu takılmak ister..
Bi de annen değil de Sen evlenmek istiyor musun? Kriterlerin neler?
Kimseye göre hareket etmek veya uymak zorunda değilsin.. Uyum sağlayabileceğin bir erkek olması önemli olan..
Kafanın karışık olmasını çok iyi anlıyorum 🫂 Günümüzde ilişkiler zorlaştı ama bu tüm erkekler için geçerli değil. Değer veren saygılı insanlar hâlâ var ❤️
Annen evlenmeni istiyor diye acele etmek zorunda değilsin. Kendini hazır hissetmeden evlenmek sana haksızlık olur. Önce kendini sev kendini geliştir doğru insan zamanı gelince mutlaka çıkar 💫🥰🌸
Cevap
9Cevap
İyi kızlar kalmadı. Mutlaka biriyle yatıp efendi sadık eş arıyorlar
Seni kandırıyor , evlenince o %10 da gidicek. Zaten seni çok sevse sen tekmeyi basarsın
Yoo edepli koz arıyoruz da onlarin nesli tükendi sanırım artık yok☺
Her iki cinsiyette de var bir anormallik tek cinsiyet problemli değil yani
Bi cacık anladıysam pascal nouma gibi olayım
Ahaha
Bulursun dengine göre
Haklısın edepli kalmadı pek
Sen verme , değerini bilen cikar
İş yerind3n bak kendine uygun
Ne alaka
Yas kaç peki
28
Yani artık evlenme yaşın gelmiş sanırım nerelisin peki
Bursa
Olmadimi peki hiç iliskin
Hayır hiç
Sevgili anlamında sordum
Hayır olmadı sevgilim
Konuşmak ister misin varsa sormsk istediğin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?