…
Kocam çalışmamı istiyor, ben de başladım. Evrak işleri yapıyorum, mimarlarla ilgili işler. Gerçekten öğrenmeye ve düzgün yapmaya çalışıyorum.
Ama çalışırken sürekli beni rencide ediyor. “Aptalsın”, “Neden bu kadar yavaşsın” diyor bir de küfürler ediyor, ben bebek bakıcısı mıyım. Bugün de her şeyi yanlış yaptım, zaten çok yoruldum. Bir yandan bebeğim var, beni hiç bırakmıyor… Onu uyuttum, gece tekrar oturdum çalışmaya.
Tam çalışırken bana bir anda “Şerefsiz” dedi… Hiçbir sebep yokken.
Ben de “Tamam, yapmıyorum” dedim. O da “Zaten yapamadığın için bırakıyorsun” dedi.
Gerçekten psikolojim çok bozuldu… Ne yapacağımı bilmiyorum. Böyle bir durumda siz ne yapardınız?
Hem kendisi istiyor çalışmamı, çalışan bıktı ondan, işçisi yok, ben de bebekle böyle :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Çok zorlanıyorsun ve bu yaşadığın açık bir psikolojik şiddet 💔 Hakaret etmek asla sevgi ya da “iş öğretme” yöntemi değil. Hem bebekle uğraşıp hem bu sözleri duymak çok yıpratıcı 😔
Ben olsam önce bunu net sınır koyarak konuşurdum. “Bana böyle konuşursan yardımcı olamam” derdim. Destek almaya çalışırdım aileden ya da bir uzmandan. Gerekirse o işten çekilmeyi düşünürdüm. Kendine değer vermen ve bu saygısızlığı normalleştirmemen çok önemli ❤️🌿